Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Grafikus képzéshez/ jobb...

Grafikus képzéshez/ jobb játékokhoz milyen gépet raknátok össze?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Szeretnék elvégezni majd egy grafikus képzést, eléggé tetszik a dolog az alapján, amit eddig láttam belőle.

Viszont a laptopom épp haldoklik és új gép vásárlása előtt állok, ezért már szeretnék egy olyan gépet összerakatni, amivel később tudnék grafikusként is tevékenykedni. Az Adobe Creative Cloud programjait és gépigényeit nézegettem, de nagyon elvesztem az infokban. Az sem lenne hátrány, ha futna 1-2 jobb játék a gépen (pl Last of Us2, Cyberpunk, Skyrim, stb).


A keretet kb 250 000-300 000 huf közé lőttem. Ez mennyire reális? Tudnátok ajánlani nekem ilyen összegben összeállításokat? (Eléggé laikus vagyok)


Nagyon köszönöm!!



2021. jan. 28. 14:00
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Mire van szükséged, csak maga a gép, vagy kell monitor, meg egyéb szirszarok? Videokártya árak 50-100-150% feláron mozognak 6-8 hónappal ezelőtthöz képest úgyhogy ez a része problémás ha cyberpunkozni akarsz(last of ushoz ps t vegyél, nincs pc re, skyrim meg ezer éves, minden szaron elfut). A keret fél éve több mint elég lett volna egy korrekt játékos gépre, de ma elég szűkös, 5500xt 120 ezerről indul(korábban 70 körül ment, és akkor is túlárazott volt szvsz), és ez is csak visszafogott beállításokkal jó a modern játékokhoz, 1080p fölé menni vele meg kb teljesen esélytelen. A következő értékelhető kártya a 2060, de ha találsz is 200 alatt nincs(a nyáron ez is 105-110 körül indult). Használtan is siralmas a helyzet, a mostani árak mellett nem mernék nyugodt szívvel ajánlani semmit.
2021. jan. 28. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:

10400F gépeket nézz!

[link]


Videokártya a nagy kérdés... sajnos. Óriási világszintű hiány alakult ki. Újat nem nagyon lehet venni. Használt 1070, 1660super, talán 2060. Esetleg rx580, rx5500, 5600 talán.

Hardverapróról megbízható eladótól.