Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Egy mai RTX kártya már valós...

Egy mai RTX kártya már valós időben tudná "futtatni" a Pixar képi világát?

Figyelt kérdés

Úgy értem,hogy például itt a Pirula Panda előzetese:


https://www.youtube.com/watch?v=XdKzUbAiswE


Egy mai RTX kártya már tudna ilyen minőségű látványt produkálni valós időben? Pl egy RTX 3070 Ti? Tudom,hogy nem véletlen Quadro-kkal alkotják ezeket a filmeket,csak kíváncsi vagyok.


Persze,a karakterek arca nem olyan részeltes,de olyanokra gondolok,mint a Panda szőre,ami elég valósághű (1:06-nál).


Vagy ezen a képen a plüss kutya minősége:

[link]


Köszi előre is a válaszokat!



2022. ápr. 4. 17:35
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Nem. Az off-line rendermotorok(Vray,cycles), és a mai Raytracinges játékmotorok(UE4 gyökeresen eltérnek egymástól. Utóbbi nagyon kis mennyiségű fotókkal dolgozik, és egy filterrel javítja fel a képet a véglegesre. Előbbi addig bombázza a jelenetett fotonokkal amíg szép lassan változatlan marad a kép, magyarán a renderelt kép nem változik tovább az újabb és újabb kilőtt fotonok ellenére sem.
2022. ápr. 4. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
57%
Jah de lemaradt a fő különbség. Az rtx kizárólag a bevilagitashoz has napja a fotonokat. Úgy képzeld el, hogy egy jelenetben nincsenek fények se árnyékok csak a textúrák színei, és erre jön rá a bevilágítás mint egy PS réteg.
2022. ápr. 4. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Egyébként a régi játékok is így működtek, csak az nem volt realtime(Cs go, halflife, stb) annyi a különbség, hogy ez a bevilágitasi réteg meg a játék készítésekor létrejött és rá lettek égetve a mapre. Visszatérve az eredeti kérdéshez az eredeti technikával valós időben még ma se működne, de új technikával(Rtx) nagyon hasonló látvány elérhető.
2022. ápr. 4. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
68%

Nem, és hacsak nem egy 20+ éves CGI filmet nézel, akkor a válasz erre a kérdésre mindig nem lesz. Ha valós időben lehetne ilyet csinálni ma, akkor a film jobban nézne ki.

#2 Ennek nincs köze a raytracingnek, ez PBR, gyakorlatilag nem találsz stúdiót ami más renderert használna, a filmipar jóval a játékipar előtt áttért erre - ez nem egy "csalás", vagy "egyszerűsítés", ahogy a hozzászólásod utal rá, így érik el hogy megvilágítástól függetlenül konzisztens és pontos legyen az elkészült kép.

A végleges kép sosem lesz változatlan, végtelen mennyiségű sugarat nem tudsz számolni, nincs, meg nem is lesz rá soha kapacitás, egy ponton meghúzod a határt - denoisert is használ minden renderer ami ér valamit. Vray/cycles is.

Tensor magokkal amit akarsz, még csak nem is kell grafikát.

2022. ápr. 5. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat! Azért volt bennem némi remény,hogy egyszer real time-ban élvezhetek ilyen szintű grafikát. Csak azért gondoltam,mert pl a Crysis 3,vagy - mostani példát hozva - a Red Dead Redeption 2 is gyönyörű.
2022. ápr. 5. 13:43
 6/6 anonim ***** válasza:
100%
Ha arra gondoltál, hogy úgy nézzen ki az teljesen lehetséges. Attól, hogy technológiailag más még ugyan az a megjelenés létrehozható. Vagy legalábbis nagyon nehéz megmondani melyik készült offline és melyik realtime render motorral. Ma már architektúra renderekhez is szokás realtime renderelt használni, pedig sokáig szentségtörésnek számított
2022. ápr. 5. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!