Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Tudnátok nekem segíteni a...

Tudnátok nekem segíteni a "vízhűtés" témában?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

AM3-as CPU-mra kinéztem egy Corsair Hydro Series H60 nevű vízhűtést. Van rajta egy 120mm-es ventilátor.

Viszont fontos, hogy a CPU-m, és a RAM-om közti hely nagyon kevés, így félek, hogy nem fog beférni.

1. kérdésem: Szerintetek be fog férni, ha kb. 2 cm. hely van köztük?

2. kérdésem: Ha egy ilyet veszek, akkor a gyári AMD hűtőt ki is vehetem, és ez fogja hűteni?

A témában kezdő vagyok, ezért kérlek ne piszkáljatok!

Előre is köszönöm a válaszokat!



2012. ápr. 20. 20:18
 1/4 anonim ***** válasza:
biztos be fog férni , ha ráfér a gyári amd hűtő akkor ez is.... márpedig ráfér.... és igen ki KELL venni , mert a helyére rakod....és hűteni is fogja , sokkal jobban mint a gyári....
2012. ápr. 20. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
most hogy ujraolvasom a kérdésed , remélem azért azzal tisztában vagy , hogy a 12cm es ventilátornak nem a gépházban kell lennie , ez a lényege , az kívül van , és ott adja le a hőt...
2012. ápr. 20. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
csak [link] ennek kell a házban lennie , a gyári hűtő helyén , és a 2 kábelt , amiben a víz megy , elvezeted ahova akarod végén a hőleadó ventilátorral.......
2012. ápr. 20. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 Panda Péter ***** válasza:
én a helyedben kerülném ezeket az egybe vízhűtéseket, azonos áron egy erős léghűtő jobb teljesítményt nyújt. vízhűtésnek 40ropi felett van értelme.
2012. ápr. 20. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.