Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Garanciális csere - használtat...

Garanciális csere - használtat is kaphatok, vagy új alaplap jár?

Figyelt kérdés

Idén februárban jár le az alaplapom 2 éves garija. "Szerencsére" karácsonyra leégett rajta 2db tranzisztor szerű alkatrész. Ma telefonáltak a kereskedésből, hogy a nagyker elismerte és új lapot kapok.

Nagy örömmel mentem be zárás előtt a kereskedésbe, ahol kiderült, hogy csere alaplapot kaptam, ugyanazt a tipust, de más gyári számmal, ráadásul használtat, vagy javítottat. Az alaplap alján karcolások, a procifoglalat csavarjain látszik, hogy már kicsavarozták valamikor.

Átvettem, de az észrevételeket rögzítettük. Csalódott vagyok és átverve érzem magam. Tehetek valamit, vagy nyugodjak bele, hogy használt lapot kapok garanciális csereként?



2013. jan. 29. 21:29
 1/6 anonim ***** válasza:
Vagy megjavítják, és a javítottat kapod visza, vagy újra kell cseréljék.
2013. jan. 29. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a gyors választ! Ezek szerint holnap visszamegyek és határozottan kérem a cserét...
2013. jan. 29. 21:40
 3/6 anonim ***** válasza:
Így igaz ahogy az első írja.Vagy a hibásat javítják vagy új alaplap.A bolt akar átverni téged véleményem szerint.Ha leadod garanciába a bolt elküldi a gyártónak ( tegyük fel Asus) és az Asus küld helyette neked egy újat vagy megjavítja de hivatalos gyártó nemfog küldeni használt karcos lapot.Valószínűleg a bolt megkapta az újat és rád sóznak egy használtat :( Vagy a márkaszerviz nem találja gyári hibának ( húzás stb ) és a bolt akarja megtartani a vevőjét ( téged ) és így próbál kompenzálni egy használt de mégis hibátlan lappal.Szóval először higgadtan és nyugodtan próbálj tárgyalni.
2013. jan. 29. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Használtat akkor fogadnék el ha vissza adnák az alaplap áfáját legalább..
2013. jan. 29. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat. Hogy más is tanuljon belőle, a mai napi tapasztalat:

Felhívtam az NFV-t (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság) és korrektül, gyorsan válaszoltak, új lapot kell, hogy kapjak. Ha véletlenül nem így történik, akkor náluk lehet panaszt tenni és rendezik. Bár szerintük elég csak említeni a kereskedőnek a Hivatal nevét, ez általában célravezető.

Engem még egyenlőre "altatnak", holnap beszélnek a nagykerrel...

2013. jan. 30. 20:31
 6/6 anonim válasza:
Szia! Melyik számon sikerült a Fogyasztó védelmiseket felhívni, mert nekem nem sikerült még elérni őket.
2013. ápr. 30. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!