Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Mit gondoltok erről a laptopról?

Mit gondoltok erről a laptopról?

Figyelt kérdés

Laikus vagyok a számítástechnika terén ezért segítséget kérek, mi a vélemény erről a Notebook-ról?


[link]


(a laptop a dc universe online-hoz kéne arra volnék kiváncsi futna-e rendesen)


A válaszokat előre is köszönöm!



2013. aug. 19. 20:12
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

[link]

MINIMUM SYSTEM SPECIFICATIONS:

Windows XP 32 bit

P4 3.0 GHz or AMD equivalent

NVIDIA 7800+ or ATI 1950+ Video Card

1 GB of RAM

30 GB of Free Hard Drive Space

Broadband internet connection


RECOMMENDED SYSTEM SPECIFICATIONS:

Windows XP/Vista/Windows 7

3.0 GHZ CPU Dual Core Processor

2 GB RAM

NVIDIA 8800GTX+ or ATI 3800 series+ Video Card

30 GB of Free Hard Drive Space

Broadband internet connection


A minimum rendszerkövetelménynek simán megfelel, és az ajánlottat is kb. teljesíti a gép, úgyhogy sztem jól futna rajta, bár én hp-t nem vennék...

2013. aug. 19. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm a válaszod. Mi mást ajánlanál nekem?Ugyanebben az árban kb és kapható legyen az euronicsban (csak ez van a környéken meg tesco) nem bizom a futár cégekben + bankkártyávál fizetnék.
2013. aug. 19. 21:56
 3/11 anonim ***** válasza:
Végig néztem a listájukat, és asusban, meg acerben nem találtam hasonló/jobb konfigot ilyen árban.
2013. aug. 19. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Értem ment a zöldkéz, puszta kiváncsiságból ezen futna-e a skyrim?
2013. aug. 19. 22:48
 5/11 anonim ***** válasza:

[link]

Ezek alapján az alapkövetelmény megvan, viszont az ajánlott nincs (csak 2 magos a proci, és nem 4), úgyhogy sztem korlátozott beállításokkal elfutna.

2013. aug. 19. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Egyébként a HP mint márkávával mi a baj?Hamar meghibásodnak a termékeik?
2013. aug. 19. 23:24
 7/11 anonim ***** válasza: