Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Hangeszköz problémák? Mi...

Hangeszköz problémák? Mi lehetne a megoldás?

Figyelt kérdés
Egy Dell inspiron N5110 laptopom van. A probléma a következő: ha bedugom a fülest, csak 1-2 kommunikációs program szól fülesen, pl teamspeak, skype, viber, minden más winamp, mozzila, rendszerhangok, a hangszórón szólnak. Régen úgy működött, hogy ha kiléptem a teamspeakből, akkor minden átváltott fülesre, de egy ideje már nem érdekli, hogy kilépek a programból, akkor is minden hangszórón szól ha teljesen bezárom. Amire nekem szükségem lenne, az az, hogy ha bedugom a fülest, akkor minden füllhallgatón szóljon, és ha kihúzom akkor minden hangszórón, mint egy normális gépnél. A beállítások elméletileg jók, 3 ismerősöm is megnézte teamvieweren, és mindegyik azt mondta, hogy ők még ilyet nem láttak. Arra gyanakszom, hogy driver probléma lehet, mert mikor letöröltem a drivert, akkor minden normálisan működött, viszont a mikrofonhoz, szükségem vana driverre, mert a számítógép alapjáraton vonalbemenetként használja a mikrofont, és csak ezzel a driverrel tudom beállítani, hogy mikrofonként használja. Esetleg valami ötlet, vagy hogy mi lehet a probléma? Leginkább megoldásokat várnék, mert amíg működik, nem szeretnék hangkártyát, alaplapot, stb-t cserélni.
2015. ápr. 14. 04:12
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!