Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » 2 gépet szeretnék összekötni...

2 gépet szeretnék összekötni játék céljából. Mind2 gépen XP az oprendszer. Hogyan tudom megoldani? Linkkábellel? És utána a szoftveres beállítások? Ilyen téren kezdő vagyok. Mit kell hozzá beszerezni? XP-n belül miket kell beállítgatni?

Figyelt kérdés
2010. márc. 3. 18:10
 1/5 anonim ***** válasza:
ha csak 2 gepet, akkor winben nemkell allitani semmi. nincs router, switch, igy nem kell sem alapertelmezett atjarot, meg alhalozati maszkot megadni.
2010. márc. 3. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm. És mi kell hozzá? Egy egyszerű linkkábel? Ennyi? És az IP címekkel mi a helyzet? Nem kell közös tartományt megadni nekik?
2010. márc. 3. 18:34
 3/5 czibles ***** válasza:

"linkkábel" alatt melyik kábelre gondolsz?


közös tartományba rakod.


mind 2 gépen statikus IPt állítasz be. egyiken 192.168.1.1 a másikon pedig 192.168.1.2 mindkettőt 255.255.255.0 maszkkal (bár ezt autómatikusan oda fogja írni)

(nem fontos statikusra állítani, elvileg generál magának randomra egy IP-t, de hallotam olyanról hogy 100 win-es gép ugyan azt a random IP-t adta magának.)


egy cross utp kábellel összekötöd a 2 gépet.

2010. márc. 3. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Sima utp kábellel nem fogod tudni összekapcsolni a két gépet, vagy router kell, vagy valami cross utp, de ezt én sem tudom, mert nem próbáltam még így.
2010. márc. 4. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 kisslecso válasza:
tökkéletesen meg felel egy mezei utp.
2012. jan. 1. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.