Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » A mobilomat szervízbe vittem...

A mobilomat szervízbe vittem és átvertek. Mi a legjobb teendő?

Figyelt kérdés

Bocsi, ha nem jó helyre jött a kérdés, de nem találtam neki a megfeleleő helyét.

Szóval:

Szervízbe vittem a mobilom, és ma hoztam ki. az alap problémán kívűl még plusz kettő jelentkezett, és az egyik szándékosnak tűnik (roncsolt kamera). Mi a legjobb ilyenkor? Fogyasztó védelem?


2010. márc. 8. 21:00
 1/5 anonim ***** válasza:

Igen, ha tudod bizonyítani hogy a szervízbe kerülés előtt, nem volt meg a sérülés (gondolom nem készítettél közvetlenül a szervízbe kerülés előtt képet a telefonodról)

Amúgy érdemesnek tartom megjegyezni, hogy a mai telefonokat nem nagyon készítik úgy, hogy szerelhetőek legyenek. Illetve ha az adott meghibásodás javítható is, az rendszerint drágább mint a készülék értéke (épen, használtan).

2010. márc. 8. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 bp1985 ***** válasza:
A leadási papíron benne van, hogy sérülésmentes? Mert azt minden esetbe ráírják. Vagy ha pl karcos a kijelződ, akkor azt is. Ha rajta volt, akkor lehet szerencséd, bár azt átvételkor kellett volna mondanod, hogy nem így adtad le. Utólag nem fognak veled foglalkozni sajnos. Mert hazavitted, és összekarcolhattad otthon i, mert neked másik telefon kell, vagy mittomén. Nekemegyszer volt Sony Ericsonnál, asszem Cirma hungary, vagy mi a bánat a nevük, szétfeszített előlappal kaptam vissza. Átadási helyen észrevettem, majd szóltam, hogy mehet vissza. Felvették a papírt, hogy szétcseszve kaptam vissza, és visszaküldték a telefont fóliába, új előlappal. Ha neked is Sony Ericssonod van, akkor ne csodálkozz, mert ezek mindent csinálnak, csak telefont nem szerelnek. Haverom törött kijelzővel kapta vissza az 1 hetes SE-jét tőlük. Ennyit erről a tróger társaságról.
2010. márc. 8. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Mikor odaadtam nekik, semmi papírt nem írtunk, számlát sem kaptam, és sajnos csak itthon vettem észre a hibákat külsőleg is!


Na mindegy, én ma bemegyek, szép és könnyed hangnemben megmondom neki, hogy a 2000 forintot nem azért fizettem ki, hogy egy hiba helyett hármat kapjak, és küldesse vissza megcsinálni! Ha nem fogja, kérem a vásárlók könyvét, aztán fogyasztó védelemhez megyek. Bizonyítékom csak annyi van, hogy a nevemmel ellátott címke, lekapart állapotában még díszeleg a telefonon!

2010. márc. 9. 06:19
 4/5 bp1985 ***** válasza:
Nem arab telefonoshoz kell vinni. Ezt abból veszem, mert a szolgáltató, vagy a gyártó szervize minden esetben ad papírt. Megoldás: Ha garis, akkor csak szolgáltató/szervíz, ha meg nem, akkor érdemesebb a gyártó szervizébe vinni, lehet drágább kicsit, mint ezek a sufni szevizesek, de nem cseszik szét a telefonodat jobb esetbe. Bár a Cirmások szétcseszték nekem, de korrektek voltak, és kicserélték az előlapot kompletten. Ha va fejlemény, írd meg, kiváncsi vagyok.
2010. márc. 9. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Be kell írni a Vásárók könyvébe, ugyanis ezzel tudsz esetleg bíróságra menni ha oda fajul a dolog!!!! Fontos hogy mindent papíron tudjál bizonyítani!! Ha nem tudod az igazad bizonyítani sajnos akkor annyi! káromkodj egy nagyot és került el azt az üzletet szervízt ahol így jártál!
2010. márc. 9. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!