Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Ha egy márkaszerviz visszautas...

Ha egy márkaszerviz visszautasítja a garanciális javítást, a viszonteladó pedig nem gondoskodik új gépről, akkor mi a legtöbb amit tehetek?

Figyelt kérdés

2017. dec. 26. 21:33
 1/5 3 napos mákos lecsó ***** válasza:

Attól függ milyen okkal?

Fogyasztóvédelem.

2017. dec. 26. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 pinkpancser ***** válasza:
Márkaszervíz okkal szokta visszautasítani. Ha pedig ott ahol vásároltad nem foglalkoznak vele akkor panaszkönyv, fogyasztóvédelem, esetleg homár.
2017. dec. 26. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

A laptop kijelzője elvált a tokozattól.

A Dell azt mondja, hogy ilyen esetben nem cserélik a kijelzőt. Gondolom nem gazdaságos nekik fix 60k-t kidobni, inkább kockáztatnak.

2017. dec. 26. 22:38
 4/5 A kérdező kommentje:

Illetve hivatalos indokot a miértről nem kaptam. Esetleg arról van valakinek pontosabb információja, hogy hogyan kell levezényelni az egész folyamatot?

Mit tegyek, ha nem jönnek el a békéltetésre?

2017. dec. 26. 22:40
 5/5 pinkpancser ***** válasza:
Ha békéletető testülethez fordulsz és nem mennek el az csak jó neked! Ugye akkor nem tudják elmondani az álláspontjukat és nem tudnak megcáfolni.
2017. dec. 27. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!