Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Az icentrum mennyire megbízható?

K.Ármin kérdése:

Az icentrum mennyire megbízható?

Figyelt kérdés
Az interneten belebotlottam az icentrumba, és eladásra kínálnak "0 perces" készülékeket, ezek mennyire megbízhatóak, van valami hátulütőjük ezeknek ?

2018. júl. 4. 22:11
 1/4 anonim ***** válasza:

Beírod a gúgliba, hogy icentrum, jobb oldalra kiadja neked a Google-ös és a Facebook-os véleményeket is.

Nekem megbízhatónak tűnik.

2018. júl. 4. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Nem megbízható
2018. júl. 7. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 csonaak válasza:
Én már a 3. Telefont vásárolom a családba tőlük, nagyon korrektek, végtelen segitőkészek es megbizhatóak. Egyik teloval se volt meg gondom naluk
2018. júl. 18. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Aksit nyugodtan cseréltessetek náluk, de Mac gépet ne.

10 hetet ültek a gépemen, közben olyan kifogásokat mondtak, hogy miért húzódik eddig, mint amiket én találtam ki általános iskolában, amikor nem volt kész a házim.

A 10 hét alatt a következők hangzottak el:

- beteg a kolléga

- nincs bent a kolléga

- tápcserés a gép, várjuk az alkatrészt

- nem tápcserés, alaplapot kell cserélni

- nem jó az új alaplap, várjuk az új-új alaplapot

- kész a géped, de nincs meg a doboza, majd szólunk, ha jöhetsz érte


Megjegyzendő: 10-ből 9-szer én telefonáltam, mert soha az életben nem hívtak vissza. És nem jártam a nyakukra, ők ígérték meg mindig, hogy visszahívnak. Én az ígért visszahívási dátumtól mindig egy nappal később csörögtem rájuk, hogy "visszahívást ígértetek tegnapra, mi a helyzet a géppel?". A legabszurdabb az volt, amikor 5 perc múlva ígérték a visszahívást úgy, hogy akkor már viccelődtem velük, hogy "de tényleg hívjatok, mert fontos lenne tudnom mikor lesz kész a gép".


Miután a gépet megkaptam konstatáltam, hogy a kijelzővédő üveg sarka belülről lepattant. A felszíne tök sík, egyértelműen és láthatóan a belső sarka pattant le. Nyilván ezt baszhatom, nem írt senki jegyzőkönyvet tételesen a gép fizikai állapotáról átadáskor.

A nagyobb baj, hogy a gép 10 percen belül ugyanazt a hibát produkálta.


Amikor ezt jeleztem feléjük - a letört üveggel együtt -, akkor egy minimális "bocsi"-t sem kaptam, csak közölték, hogy "kedden kellene behozni a gépet, garanciában javítjuk". Ilyenkor szerintem a minimum egy ingyen szervizfutár lenne az, amit egy normális cégnek alkalmazni kéne.

Közöltem velük, hogy max. 1 hetet várok az újabb javításra, de a múltat tekintve válaszoljanak: ezt tudják vállalni?

Válasz nem jött.


A gépet bevittem a kért napon, de az illetékes nem volt bent, így - dobpergés - visszahívást ígértek 1-2 órán belül, de még mindenképp aznapra, hogy megbeszéljük mi legyen a géppel.

Voltam olyan balfasz és jóhiszemű, hogy belementem, de talán az előzmények tekintetében már meg sem lepett, hogy ismét nem hívtak vissza.

Itt tart az ügy. Holnap megyek be a gépemért és visszakérem az el nem végzett javítás árát is.

2022. dec. 6. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!