Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért nem érkezhet meg az...

Miért nem érkezhet meg az azonosítom SMS-ben, hogy be tudjak lépni az online bankfiókomra?

Figyelt kérdés
Ma már többször próbáltam fellépni a bankfiókomra, sikertelenül, ugyanis mostmár azonosító kódot is kérnek, amit sms-ben küldenek. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, azt modták, töröljek az előző sms-ekből. Kitöröltem szinte az összeset, újraindítottam a telefont. Mondták, hogy ők elküldték, a számom is nézték, ugyanaz, nem lettem feltörve, és mégsem kapom meg az sms-eket. Külföldi számom van, eddig nem jelentett ez gondot. OTP-s fiók. Járt valaki így?

2020. jan. 17. 16:28
 1/2 anonim ***** válasza:
Át tudod tenni másik telefonba?
2020. jan. 17. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi a tippet! Áttettem a kártyát egy másik telefonba, és ott már kaptam az üzenetet. Az érdekes az, hogy még azelőtt kértem anyumat, küldjön tesztnek egy sms-t nekem, szintén külföldi szám, ugyanaz a szolgáltató, még a saját telefonomban volt a kártya, és azt megkaptam. A bank üzenetét vajon miért csak a másik telefonon kaptam meg? Egyiken megkapja sms-t magyar számról, másikról nem? Az bár magyar szám, de mi köze a telefonokhoz, főleg, hogy eddig megkaptam őket...
2020. jan. 17. 17:52

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!