Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Nem fizeti ki a webshop a...

Nem fizeti ki a webshop a visszaküldött termék árát kihez lehet ilyenkor fordulni?

Figyelt kérdés
14 napos elállási jogommal élve értelemszerűen 14 napon belül visszaküldtem az általam nem kívánt terméket meg is kapta a webshop, megírták nekem hogy minden működik és hiánytalan, de nem fizetik vissza a teljes árát mert hiányzik pár csomagoló anyag (ami rajta volt a monitoron és amiben a kábelek voltak) de igazából az se derült ki hogy mennyit kívánnak visszafizetni mert emailre nem hajlandóak válaszolni telefonon meg csak annyit sikerül nekik mondani nekem hogy ők nem tudják meg nem ők foglalkoznak ezzel. Eltelt már két hét de a pénz meg sehol. A legjobb benne az hogy mielőtt feladtam megkérdeztem tőlük nem baj ha nincsenek már meg azok a nejlonok és azt mondták nem baj.

2021. júl. 26. 20:21
 1/7 anonim válasza:
100%
Fogyasztó vedelem
2021. júl. 26. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

A "szó elszáll", le kellett volna íratni velük, hogy legyen írásos bizonyítékod. Tudom, utólag könnyű okosnak lenni, viszont leírtál 1-2 visszás dolgot. Egyrészt éltél az elállási jogoddal, ezt ők nem vitathatják. Másrészt nincs kívánság arra nézve, hogy mennyit fizetnek vissza, mivel a teljes vételár visszajár. Ebből esetleg levonhatod a szállítási díjat, hiszen az a futárszolgálatnak jár a szolgáltatásért.

Fogyasztóvédelmet kell felkeresned, szeretni fogják a sztorit. Egy ilyen bolt nem érdemli meg a blöfföt, hogy megfenyegeted őket a fogyvéddel, hátha gyorsan fizetnek.

2021. júl. 26. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
a második utolsó mondatát szerettem volna leirni...igazából ha azt megléped fizetik is vissza mint a kisangyal :D
2021. júl. 26. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

1 hónapjuk van visszafizetni a visszaküldéstől.

Csomagolóanyag hiánya nem lehet gond a törvény szerint.

2021. júl. 26. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Magyarországi webshop?
2021. júl. 26. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Én is ezen gondolkodtam hogy fogyasztóvédelemhez fordulok csak gondoltam hátha van más megoldás erre, de ahogy látom nincs hiába hívom fel őket, ennyit kaptam hogy ő erről nem tud, nem ő intézi de ígért nekem egy emailt amit elküld a kollégája azonnal csak telefonál. Ez volt hétfőn
2021. júl. 28. 18:13
 7/7 anonim válasza:
Lehet, hogy hasonló csónakban evezek, csak nekem nem is érkezett termék. Ezért alltam el az adásvételtől. Valószínűleg nem fizetik vissza sem, csak bankkártyás előrefizetéssel lehetett fizetni. A fogyasztóvédelemnek nincs jogosultsága az ên egyêni ügyemben intézkedni. Marad a fizetés meghagyás és a rendőrség, akik nem fognak segíteni, de gyűjtöm a lejárató aktákat a rendőrséggel szemben. Úgyhogy...
2023. febr. 28. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!