Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Yettel mobilnet probléma?

Yettel mobilnet probléma?

Figyelt kérdés

Több éve használom már, még a Telenoros időben kezdtem, de az elmúlt 1-2 hónapban jelent meg az a probléma hogy miután a gép bekapcsolása után megadom a PIN kódot (gépbe dugott D-Link modemben lévő SIM kártya) akkor nem találja meg a 4G hálózatot. Kb. 1-2 perc "network searching" után behozza a 2G-t de az gyakorlatilag használhatatlan


Teljesen véletlenszerűnek tűnik hogy ezt mikor csinálja, van amikor napokig nem, máskor meg minden nap


Többszöri gép leállítás/újraindítás/modem kihúzás/visszadugás után általában végre megtalálja, de az is véletlenszerű hogy mennyi idő után, néha fél óráig is kell kísérletezni


Valaki tudja hogy mi lehet a probléma, és miért mostanában kezdődött? (Lassan 4 éve van nálam ez a modem és korábban semmi gond nem volt)



jan. 13. 20:43
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!