Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Nem tudom mi történt a routerr...

Nem tudom mi történt a routerrel, tudnátok segíteni? WIFI van, kábel nincs,192.168.1.1 nem működik. Ilyet még nem láttam.

Figyelt kérdés
Van egy TP-Link router 741-es. Tökéletesen működött, de ma nem volt kábelen net. (WIFI-ről meg ment). Próbálnám újraindítani a 192.168.1.1-es címről, de se kábelen, se pedig WIFI-n telóról nem kapcsolódik rá, azt írja mint 404-es hibánál. Net telefonon továbbra is volt. Amiket megpróbáltam: kábeleket újradugni mindenhová, tápkábelt is kihúztam, majd vissza, hardver reset is volt, kipróbáltam több lehetséges ip címmel is, de a probléma továbbra is fennállt, csak a hard reset miatt már telefonon sincs internet. Felvetettem a rossz kábelek lehetőségét is, de ha wifit felismeri, rá is csatlakozik (nagy késéssel), akkor nem lehet a kábel a ludas. Ami még ráadás, hogy beírtam a gépre cmd-be az ipconfig/all-t, ez nem adott ki semmit, valamint visszadugtam a régi adsl netet, és már ott sem volt net, azt hiszem 769-es hibát írt ki. Tudna még valaki valami okosat mondani? Hálás lennék érte!
2013. szept. 20. 21:25
 1/3 anonim ***** válasza:

itt:

[link]

utolsó komi ami jó szerintem

2013. szept. 20. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Valószínűleg nem a routerrel van gond, hanem a géppel.
2013. szept. 20. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Az elképzelhető lehet, hogy azért, mert gépen rossz a hálókártya, az megöli a Wifis elérést is?
2013. szept. 20. 21:43

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!