Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Invitel-es előfizetésemtől...

Invitel-es előfizetésemtől szabadulnék, de hogyan?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

2012. márciusban költöztem be a lakásomba, előfizettem 1 éves hűséggel az Invitel szolgáltatónál egy internetcsomagra, de tudvalevő volt, hogy a 2013-as naptári évben el is költözöm onnan, ezért a hűség lejártakor minden megkeresésre elutasítottam az újabb kötelezettség vállalását.

Néhány hete felhívtam az ügyfélszolgálatot, mivel szeretném lemondani a szerződést, hisz hónap végén kiköltözöm a lakásból és nincs aki átvegye az előfizetésem. Közölték 2014. márciusig van vállalt kötelezettség, és írjak levelet Gödöllőre (!), ahol majd állításuk szerint meglátjuk mi lesz.. Ez 3 hete volt.

Arról nem is beszélve, hogy az utóbbi 2 számlán szerepel valami közel 4ezer forintos "visszakapcsolási díj", amire az operátor alig tudott választ adni, hogy micsoda.

Most mégis mit csináljak? Hogy szabaduljak meg tőlük? Telefonon 2 napja nem tudok illetékes ügyintézővel beszélni, januártól pedig nem leszek elérhető a címen, hiába küldenek bármit is, nem tudnak majd utolérni.

Ilyenkor mit tegyek?



2013. dec. 17. 09:31
 1/2 anonim ***** válasza:
Ha nem kötöttél újabb hűséget, akkor nincs gond. Mutassa meg azt a hangfelvételt az Invitel, amiben te azt vállalod. Írj egy ismételt levelet, amit tértivevénnyel feladsz, esetleg még emailben is elküldheted. Írd bele, hogy a szolgáltatást lemondod. Hűséged nincs. Ha vannak nálad eszközök, azokat add le személyes ügyfélszolgálaton. Semmi esetre ne hagyd magad csőbe húzni. Ha tényleg biztos vagy a hűségidődet illetően, akkor innentől az Invitel dolga hogy az állítását bebizonyítsa.
2013. dec. 17. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Mi is így jártunk de kértük a telefonbeszélgetés vissza halgatását . Jelzem az 30 napot vett igénybe de legalább nekünk lett igazunk .Úgy gondoltuk hogy na most legalább gyorsabban megtudunk tőlük szabadulni . Felmondtuk a szerződést mert már nem volt hűség időnk náluk . Rá 1 hónapra küldtek egy levelet hogy minden inviteles cuccot vagy a hozzánk legközelebb eső ügyfél szolgálatra vigyuk be vagy küldjük el neki postán . De nem akartunk jó nagy összegű posta költséget fizetni így bevittük az ügyfél szolgálatra és azt mondták ott hogy minden oké rendbe van minden . De nem így lett most kaptunk egy 15 ezer Ft -os csekket bírságként mert nem adtunk le semmit ,mert pesten nem látják hogy levan adva így el kellett küldeni nekik az átvételi elismervény fénymásolatát jelzem ők az eredetit kérték ,meg írni kellet volna egy kérvényt hogy engedjék el nekünk a büntetést , nost írtunk nekik egy levelet a fénymásolat mellé hogy amennyiben nem törölik a büntetést kénytelenek leszünk fogyasztó védelemhez fordulni . Szóval nem könnyű tőlük megszabadulni . Ne ilyedj meg ha nem lesz náluk email címed levélben megtalálnak ha a postás tudja hova vigye a levelet . 1443 azon belül a meglévő ügyfelek arra menjél rá úgy tudsz velük beszélni. Kitartás és ha még kérdésed van csak írjál nyugodtan de a fogyasztó védelemtől nagyon tartanak .
2013. dec. 18. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!