Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Nélam van a hiba, vagy a...

Nélam van a hiba, vagy a szolgáltatónál?

Figyelt kérdés

Most cseréltem le a régi D-Link DSL-360R modemem egy 321B-re, de a letöltési sebességem még ezzel sem éri el a 15Mbit sebességet, amit elvileg kapnom kéne.

Btel a szolgáltatóm (mostmár elvileg Vidanet. Esetleg valamit még állítanom kell a modemen, vagy a hálózat/szolgáltató ennyire rossz, hogy csak 8Mbit körüli letöltés megy?



2014. nov. 5. 15:08
 1/4 Lajos54 ***** válasza:

Nézd meg a szerződésben, hogy mennyi a garantált letöltési sebesség. Általában a lehetséges maximumnál ez jóval kevesebb, nem egy esetben.

Ha az általuk vállalt garantált sebesség magasabb, mint a ténylegesen elérhető, akkor reklamálj a szolgáltatónál.

A hardver csere az ilyen eseteken jobbára nem segít, kivéve egyes kivételes eseteket pl. meghibásodás).

2014. nov. 5. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

" Esetleg valamit még állítanom kell a modemen, "


-nem kell állítanod ,amúgy sem tudnál/lehet a modemen semmit se állítgatni,

2014. nov. 5. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
de ennek a modemnek van kezelőfelülete, ahol lehet változtatni beállításokon...
2014. nov. 6. 08:34
 4/4 anonim ***** válasza:
-akkor ez nem csak modem,
2014. nov. 6. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!