Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Az EMAG-ról rendeltem egy...

Az EMAG-ról rendeltem egy telefont! Segítségg?! A többi lent.

Figyelt kérdés

Kb két hónapja rendeltem egy telefont az EMAG-ról.Ki is szállították.Nemrég visszaküldtem mert az aksija elromlott.Akkor azt mondták,hogy két hét múlva megérkezik...már három hete várom de sehol semmi.Most kaptam egy emailt amibe ez volt:

Tisztelt Ügyfelünk,


Tájékoztatjuk, hogy a(z) xy szervizszámmal javításra átvett termék(ek)et a következő státusszal véglegesítettük: TöRöLT.

Kérjük, értesítsen minket, ha:

1. új rendelést kíván leadni (ezt ügyfélszolgálatunk közreműködésével tudja megtenni; telefonszámunk:.......)


2. amennyiben rendelését online bankkártyás fizetéssel rendezte, úgy az ehhez kapcsolódó bankszámlára, egyéb esetben pedig az alábbi oldalon elérhető űrlapon megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza a termék(ek) árát.

[link] (ha korábban már megadta a bankszámlaszámát, akkor nem szükséges ezt ismét megtennie)


Üdvözlettel,

Az eMAG csapata

ez most mit jelent?Nem kapom meg a telefonom?



2015. júl. 20. 23:27
 1/5 anonim ***** válasza:
nekem az jön le, hogy nem fogják megjavítani a telód, ezért vagy rendelhetsz másikat, vagy visszautalják a pénzt.
2015. júl. 20. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:

Szia!


Hogy a "Törölt" mit jelent pontosan, nem tudom.


Két ismerősöm is rendelt már az EMAG-tól, amit vissza kellett küldeni. Mindkettőnek meghibásodott a készüléke. (egy telefon, egy kávéfőző).

Mindkettő visszakérte az árát.

Mindkettő megkapta a pénzét, de úgy két-két és fél hónap idegeskedés ráment. Nem válaszoltak, nem vették fel a telefont, egyszer csak jött a pénz.


Egy biztos, az EMAG tájékoztatási rendszere egyenlő a nullával.


Ha nem olyan a termék, én visszakérném a pénzem.

De egy emailt küldenék, hogy mit is jelent ez. Megvárva a válasszal. A biztonság kedvéért. A szó elszáll, az írás megmarad alapon.

Nehéz ügy lesz!

2015. júl. 21. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim válasza:

2-es vagyok


Reméljük Te jobban jársz! :)

2015. júl. 21. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm :) megpróbálunk betelefonálni és érdeklődni,hogy mi a helyzet!
2015. júl. 21. 01:36
 5/5 A kérdező kommentje:

Megint kaptam egy emailt:

Jó napot kívánok,


Tájékoztatjuk, hogy a(z) xy azonosítószámú szervizszámmal ellátott termék sztornózva lett.

Kérjük értesítsen minket, ha:

1. Új rendelést kíván leadni, ezt ügyfélszolgálatunk segítségével teheti meg, tárcsázva az ....... számot.

2. Szeretné, hogy visszautaljuk a termék(ek) árát, ebben az esetben, kérjük írjon meg egy nemzetközi bankszámlaszámot (IBAN kód: HU és 26 számjegy), valamint a számlatulajdonos pontos nevét.


További szép napot,

2015. júl. 21. 10:34

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!