Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Gmail-es levelezőrendszerben...

Gmail-es levelezőrendszerben szeretnék küldeni úgy levelet, hogy visszaigazolást is kapjak arról, h megérkezett vagy olvasta a címzett a levelet. Hol tudom ezt a beállítani?

Figyelt kérdés
2017. nov. 3. 11:04
 1/6 anonim ***** válasza:

Ha nem kapsz visszaigazolást arról, hogy hiba történt a kézbesítés során (pl: hibás email cím, tele a címzett fiókja), akkor kézbesítettnek tekintheted a leveled.


Visszaigazolás kérésére nincs lehetőség a gmail-ben.

2017. nov. 3. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Úgy értem az elolvasásról szóló visszaigazolást nem fogsz kapni a gmail-ből, nincs ilyen szolgáltatás.
2017. nov. 3. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

"Visszaigazolás kérésére nincs lehetőség a gmail-ben."

Pedig én azthittem h ez a rendszer profi, hát tévedtem!

2017. nov. 3. 23:16
 4/6 anonim ***** válasza:

#3 - a rendszer profi, ez a visszaigazolás kérés inkább retro, alig használja valaki, ráadásul a címzett levelezőjének is tudnia kell ezt kezelni, és még ott is dönthet úgy, hogy nem küld ilyet (pedig olvasta). Szóval ezért (is) hülyeség.


A kézbesítésről szóló visszaigazolások kérését minden jóérzésű szerver élből elutasítja, azt még körülményesebb kivitelezni, nem csak gmail-ről.

2017. nov. 8. 00:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
előzőnek: lehet h igazad van! Főleg, h ha a haveroknak irogatok. DE az én tapasztalatom az, h hivatalos levelezéseknél - pl. egy cégnél anyagrendelések lebonyolítása - nekem hasznos funkció volt. Amikor fontos a határidő, pontosság, rugalmasság...
2017. nov. 8. 15:09
 6/6 anonim ***** válasza:
Határidős, rugalmas, pontos munkavégzéshez feladat- és projekt kezelő rendszereket használunk, semmiképpen nem email-t: pl. felviszek egy rendelést egy webes rendszerben, mi tőrténik? Azonnal látom, hogy a megrendelésem "bent van a rendszerben", és tudom, hogy akik ezzel dolgoznak, innentől ők is látják azt, sőt, automata folyamatok tudnak elindulni ennek hatására. Mi van, ha elküldök egy email-t? Semmi. Azt sem tudom napokig, hogy egyáltalán megérkezik-e, tényleg az kapja, akinek dolga van vele, ott dolgozik-e még stb. stb. Szóval az email-t az üzleti életben nagyon hanyagolni kellene, és kb. belső kommunikációra érdemes használni (de nem a munkavégzésre). Eljárt felette az idő.
2017. nov. 9. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!