Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért nincs internet?

Miért nincs internet?

Figyelt kérdés

Üdv mindenki!

DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET - ezt írja ki az összes böngésző elég sűrűn. A DIGI cserélt kábelt is hiba miatt, de azóta is fenn áll e probléma, mintha sűrűbben mint kábel csere előtt. Az interneten található összes létező dolgot megpróbáltam már, hogy a hiba ne legyen többet, de sajnos nem sikerült kijavítani.

Aki esetleg tud valamit, hogy ez hogyan oldható meg, az legyen szíves írja le nekem.

Nagyon köszönöm!



2019. ápr. 27. 07:57
1 2
 1/12 anonim válasza:

Milyen eszközök vannak Önnél?


Gondolok itt arra, hogy a DIGI bejövő kábele, hova csatlakozik be? Szolgáltató által biztosított modem/router, esetleg saját router?


Több eszközön is jelentkezik a probléma, vagy csak egy bizonyos eszköz produkálja? Ez az eszköz wifi-n keresztül, vagy kábelen csatlakozik?


Milyen operáció rendszert futtatnak ezek az eszközök?

2019. ápr. 27. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:

Szolgáltató által biztosított modem/router van, kábel csere előtt saját volt.

Wifi-n keresztül történik a csatlakozás, laptopoknál jelentkezik a probléma, telefonoknál pedig nem.

2019. ápr. 27. 13:42
 3/12 anonim ***** válasza:

Google első három találata is megmondja, de elsődlegesen én a DNS-t állítanám át Google-ére.


1: nem működik az elsődleges DNS. Állítsd be a Google DNS szerverét

[link]

[link]


2. Töröld ki a DNS recordokat, hogy újat kérjen a rendszer

szintén fenti link, vagy [link]


3: háló kártya driver frissítés

2019. ápr. 27. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim válasza:

Az előző válaszolót kiegészítve, a következő parancsot mindenképpen érdemes lefuttatni (Rendszargazdai jogosultsággal bíró parancssorból):


netsh winsock reset

2019. ápr. 27. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
ez is benne volt, de köszi a kiegészítést :)
2019. ápr. 27. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Már írtam, hogy megpróbáltam az összes lehetséges megoldást (amit a google kidobott), és nem lett jobb a helyzet.
2019. ápr. 28. 10:07
 7/12 anonim ***** válasza:
Szólj a diginek megint, ha egy gépen sem működik rendesen akkor a routerrel lehet gond, mivel kábelcsere már volt.
2019. máj. 10. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

Maga a router is ki lett cserélve, pont akkor amikor a kábel.

Elnézést, hogy kihagytam ezt az információt.

2019. máj. 10. 19:50
 9/12 anonim ***** válasza:
Falban lévő vezetékeket kicserélték? Mióta vagy a diginél?
2019. máj. 10. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

Falban lévő vezeték? Nem tudtam, hogy ilyen létezik, de az tuti, hogy most ilyet nem cseréltek.

Évek óta digis vagyok.

2019. máj. 11. 16:15
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!