Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blender kamerakezelési probléma?

Blender kamerakezelési probléma?

Figyelt kérdés
Ha egy ideig mozgatom a kameranézetet a shift + görgőt azaz a szimpla fel-le mozgatást akkor a kamera egy idő után statikussá válik, azaz "beragad" forgatni lehet, de mondjuk már közelíteni nagyítani egyáltalán nem. Mi lehet a probléma? 3 gépen próbáltam ki és mindenhol ez történt. Vagy rossz billentyűzettel kezelem a nézetváltoztatásokat?

2015. dec. 18. 18:46
 1/3 tabaki ***** válasza:
Hát, ha hazamegyek, megnézzem, hogy hogy van ez a kurrens változatban. Itt a munkahelyemen csak egy 2.72b van, de az bizony kameranézetben semmit se csinál Shift+görgő hatására. Egyéb nézetekben megy föl-le, de a hibajelenséget nem tudtam reprodukálni.
2015. dec. 18. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 tabaki ***** válasza:
Na jó, maradjunk annyiban, hogy a probléma valahol nálad lehet, 2.76b-ben ugyanazt tapasztalom, mint amit leírtam.
2015. dec. 18. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
És mely gombokkal lehet irányítani a kameramozgásokat? Azt tudom, hogy a forgatást a görgő folyamatos nyomásával lehet közelíteni nagyítani pedig a görgő tekerésével, az egyéb mozgásokat hogyan csináljuk?
2015. dec. 19. 11:36

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!