Blender-ben hogyan lehet exportálni az egy komplett arc UV hálót egy másik test arca?
Figyelt kérdés
2016. dec. 15. 18:28
1/22 tabaki válasza:
Szerintem ennek veselkedj neki még egyszer. Az se baj, ha részletesen kifejted, mit akarsz.
2/22 A kérdező kommentje:
Hogyan másolhatók UV térképek egyik modellről a másikra?
2016. dec. 17. 17:18
3/22 tabaki válasza:
A másik modellnek is ugyanazt a textúrát adod, és az UV-szerkesztőben hozzáigazítod a ponthálót.
4/22 A kérdező kommentje:
mégis hogyan lehetséges ezt kivitelezni?
2016. dec. 17. 23:23
5/22 A kérdező kommentje:
Igazán kösz a semmit!!!
2016. dec. 19. 20:43
6/22 tabaki válasza:
Az az egy-két munkanap tényleg szóra sem érdemes, de azért szívesen. Ezek után magyarázattal már nem terhellek, csak a számomra szükségtelen fájloktól szeretnék még megszabadulni.
Az egyik egy renderelt kép -- mint láthatod, egyik fej sem az emberábrázolás magasiskolája, de az talán első blikkre is megállapítható, hogy teljesen más szerkezettel, eltérő megoldással készültek:
A másik a .blend-fájl, amelyben megnézheted, hogy a kétféle ponthálót hogyan igazítottam ugyanarra a textúrára. Igen, trehány egy kissé, de a Blender felől semmi akadálya, hogy te a magad modelljeit ezredmilliméter pontossággal illeszd:
7/22 A kérdező kommentje:
Nem értem hibát ír ki a jobb felső sarokba,mikor Ctrl+L-Make Links-Transfer UV Maps-ra kattintok
2016. dec. 21. 11:19
8/22 tabaki válasza:
Talán nem egyezik meg a két modell szerkezete. Nem azt mondtad, hogy egy másikat akarsz ugyanolyanra textúrázni?
9/22 A kérdező kommentje:
Igen az lehet a baj,mivel tényleg hiányzik a fül és gondolom ezért,azt akartam mondani,hogy van két külömböző arc modell és egyiknek össze visza van keverve a UV háló ezért gondoltam,hogy a másikkal ki akratam cserélni ha érted mire gondolok?
2016. dec. 22. 00:23
10/22 tabaki válasza:
Nem tudom, hogy értem-e. Mindenesetre az UV-szerkesztőben megjelenő háló a modell csúcspontrendszerének a síkbeli leképezése (ha jól mondom, akkor a gráfja), vagyis a tényleges kapcsolódási viszonyokat mutatja. Az az átvitel, amellyel kísérleteztél, azt csinálná, hogy az egyik modell már megfelelően elrendezett hálója alapján helyezi el a képen a másik modellét. De ha a másik modell több/kevesebb csúcspontot tartalmaz, vagy azok eltérő módon kapcsolódnak egymáshoz, akkor ez értelemszerűen megoldhatatlan, hiszen a két rendszer elemei nem feleltethetők meg egymásnak. A dolgot úgy lehetne megvalósítani, hogyha a rendezett UV-jű arcot a 3D-szerkesztőben átoperálnád a másik modellre, és ott a megfelelő formára alakítanád, de szerintem ez sokkal több bonyodalommal járna, mint az UV-szerkesztőben rendezni a hálót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!