Miért csinálja ezt a Rise of the Tomb Raider?
VAnnak helyek amik kicsit nagyobbak és több dolog van rajta. Ilyenkor leesik az fps-em 40 körülire (néha 30-ra is), de miután várok kb 5mp-t megint 60-al megy. nVidia gerforce experiene-vel optimalizáltam talán maxon van (1080p), de alacsonyab beállitásokon is csinálja. (gtx1070, 16gb ram, i5-4670k)
(És ilyen "bónusz" kérdés: Szerintetek a 2013-mas vagy a Rise of TR a jobb? És miért)
Rise of the Tomb Raider esetén az alap, hogy csinálja.
De csak akkor ha a textura Very Highon van, ha azt az egyet vissza veszed "CSAk highra" akkor megszünik a probléma, a többi beállítás lehet full maxon.
Én ezt amit írtál a Soviet Installation pályától vettem észre. (szovjet létesítmény)
Aza téli pálya onnantól a játék teljesítménye megromlik, katasztrofális lesz Very highon, függetlenül attól, hogy mien hardvered van sajnos.
A bónusz kérdésre a válasz énmindkettőt ugyanúgy szeretem, de a grafikai tuning miatt talán a Rise jobb nekem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!