Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Milyen programokat kell...

Milyen programokat kell használni játékfejlesztéshez?

Figyelt kérdés
Grafikus, designer és animátor. Ezen részei érdekelnek a játékfejlesztésnek. Milyen programokat használnak ezekhez? Olyanok kellenek amelyekhez vannak fenn youtubeon pár órás oktató videók és meg tudom tanulni az alapokat a programról. Majd eldönteni a 3 dolog közül hogy melyik érdekel a legjobban. Szeretnék egy kicsit belelátni a dolgokba, hogy valójában miről is van szó.
2020. dec. 6. 14:15
 1/5 anonim ***** válasza:
79%
Én 4 éve tanulok napi szinten grafikát és sehol nem vagyok. Akiket látom, hogy jó szakemberek azok 10+ év gyakorlattal bírnak. Pár órás videókkal kitörölheted a segged, a grafika pont nem az a terület, amit gyorstalpalón megtanulsz. De lásd kivel van dolog, pl Photoshop, Harmony, Maya, Substance painter, Zbrush stb.
2020. dec. 6. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Nem megtanulni akarom pár órás videóból, hanem csak belelátni valamennyire. Te melyik programot használod?
2020. dec. 6. 15:28
 3/5 anonim ***** válasza:
40%
Mint IT-s, de nem hozzáértőként annyit tudok, hogy a Blender az egy alap dolog. Utána jöhet a választás, hogy Unity vagy UnrealEngine. Netán Web-re szeretnél, akkor WebGL (Three.js).
2020. dec. 6. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
78%
Blendert azok használják, akik más szoftverekért nem akarnak fizetni. A komolyabb játékokhoz bizony komolyabb szoftver kell, aminek a licensz díja milliók.
2020. dec. 6. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Ehhez a területhez IS érteni kell.

Az első hozzászóló jól rávilágított.

A számítógépes grafikához nem csak szoftverek alapszintű kezelését kell tudni. Kell hozzá még tehetség, fantázia, sajátos perspektíva, stílus.

Az alkalmazott szoftverek lehetőségeit ki kell tudni aknázni és ez már nem is olyan egyszerű. Hogy olyasmit is kivegyél a szoftból, amiről még a fejlesztője sem tudja, hogy benne van.


Ezen túl, van ennek is elméleti oldala. Elég komoly. Tisztában kell lenni fizikával, fénytannal, színelmélettel. Tudni kell becsapni az emberi szemet, a statikusan generált képbe tudni kell belopni valami dinamikát. El kell kápráztatni a fogyasztót.

Másképp, amit alkotsz, azt még a recicle.bin is visszahányja.


Egyébként, grafikusból jelentős túlkínálat van, ugyanaz a helyzet ott is mint a fejlesztés más területein. Jelentkező van bőven, CSAK jó szakemberből van hiány.

2020. dec. 7. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!