Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » C++-ban milyen adatstruktúra...

Tom Benko kérdése:

C++-ban milyen adatstruktúra lenne jó egy keresztrejtvényhez?

Figyelt kérdés

Világos, hogy tömb. Van egy osztály a négyzeteknek, azokból áll a háló.


Ötleteim:

1; Sima két dimenziós tömb.

2; Egydimenziós tömb sor×oszlop elemmel.

3; array tömbök array tömbje.

4; Vektorok vektora

5; Vektor sor×oszlop elemmel.


Elérés és átméretezhetőség szempontjából talán ez utóbbi lenne a legjobb. De kíváncsi vagyok más véleményekre is.



2021. dec. 9. 15:45
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
76%
Nem tudunk semmit a jatek pontos mukodeserol, igy max tippelni lehet.
2021. dec. 9. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

Téglalap alakú vagy az a fajta ahol random hosszú szavak vannak egymás alatt és középen kell összeolvasni?


A "kérdések" a keresztrejtvényen kívül vagy speciális cellákban vannak elhelyezve?


Megkülönböztetünk függőleges és vízszintes szavakat?


Milyen formátumban van az input megadva?


Mi a program célja?

2021. dec. 9. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:

@1; Nem játék.

@2; Téglalap alakú. Engem csak a blokkok elrendezése érdekel, mivel a többit másképpen intézem. Egy négyzetben vagy betű van, vagy fekete, az oldalai lehetnek vastag elválasztók vagy vékonyak és opcionálisan lehet bennük szám. A szavak maguk irrelevánsak.

2021. dec. 10. 14:50
 4/13 anonim ***** válasza:
75%

Azt erted, hogy a pontos mukodes ismerete nelkul nem lehet meghatarozni az optimalis adatstrukturat?

Azt mondjuk pl. hogy legyen 2D tomb, de kozben a fekete cellak nem relevansak es sok van beloluk, akkor pl. maris hatekonyabb lenne valamilyen graf struktura.

2021. dec. 10. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
Igy elsore a ket dimenzios tomb tunik a legoptimalisabbnak.
2021. dec. 10. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
@4: Egyszerűen szeretnék készíteni egy keresztrejtvény-szerkesztőt. A fekete négyzetek annyit számítanak, mint a betűk, és nagyjából a teljes hálózat 7%-át teszik ki. Egyébként teljesen azonosak a betűkkel, konkrétan egy ponttal jelölöm őket. Van egy kurzor, ami az atuális blokk helyét tárolja, ezen lehet dolgozni, illetve ezt lehet léptetni.
2021. dec. 10. 16:10
 7/13 anonim ***** válasza:
Én csináltam már keresztrejtvényt programmal, én is a kétdimenziós tömbre szavazok. Így a függőlegesen elhelyezett szavakat is gyorsabban ki tudod olvasni, mint a többi változatból.
2021. dec. 11. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
#7 Milyen nyelvben írtad a keresztrejtvény programod?
2021. dec. 11. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

@7: Oks, de melyik? Van a négyzetekre egy Block osztályom.


Block grid[][] - Az a baj, hogy ez rögzített méret, ha valamiért át kell méretezni, akkor tkp. csinálhatok egy új tömböt,és abba másolgathatok.


std::array<std::array<Block,row>,column> - Ez akár még jó is lehet, bár nekem a szememet bántja. Mintha az array osztály nem erre lenne kitalálva.

2021. dec. 11. 15:26
 10/13 anonim ***** válasza:
Oké, de miért kéne menet közben átméretezni?
2021. dec. 11. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!