Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Shaderben mi erre a megoldás?

Shaderben mi erre a megoldás?

Figyelt kérdés
Pls van egy fekete fehér csíkos textúrám függőlegesen és én azt szeretném ha a textúra felsőbb részein vékonyabbak legyenek a fehér csíkok ,aljától a kép telyéig lineárisan.
2023. júl. 10. 08:52
 1/1 anonim ***** válasza:

Kiszámolod procedurálisan shaderből(ramp, fract kifejezésekre keresgélj), alapból úgy mented le a textúrádat ahogy szeretnéd hogy kinézzen, vagy a textúrádon csak egy csík van, és az UV-t alakítod shaderből.

Ilyen egyszerű dolgoknál szerintem az a legegyszerűbb, ha shaderben számolod a vonalakat rögtön, megspórolsz egy mintavételt és matek szinten ez nem bonyolult, nem fog nyüglődni vele egyik gpu sem.

2023. júl. 10. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!