Mit jelent ez a GML (Game Maker 8) kód?
Figyelt kérdés
draw_set_blend_mode(bm_subtract);
draw_sprite(spr_sprite_light,0,x,y);
draw_set_blend_mode(bm_normal);
draw_set_blend_mode(bm_subtract);
-ezt még értem. De miért kell utána mégegyszer berajzolni a sprite-ot (egyáltalán bárhol, ahol van már sprite alapból) és a blend mode-ot visszaállítani?
2011. szept. 22. 19:55
1/3 szotyi41 



válasza:





draw_set_blend_mode(bm_subtract);//kiválasztott szint tüntet el a spritebol
draw_sprite(spr_sprite_light,0,x,y);//megrajzolja a spriteot
draw_set_blend_mode(bm_normal);//és bezárja a színeltüntetést
2/3 A kérdező kommentje:
de minek újra megrajzolni a sprite-ot és bezárni a színeltüntetést?
2011. szept. 23. 20:52
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!