Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Milyen grafikus könyvtárai...

Milyen grafikus könyvtárai vannak a c++ nak?

Figyelt kérdés
Keresgéltem a neten de szeretném ha itt leírnák nekem köszi.
2011. dec. 9. 04:58
 1/9 A kérdező kommentje:
sdk vagy a directx hasznosabb?
2011. dec. 9. 08:18
 2/9 A kérdező kommentje:
Vagyis sdl vagy a directx
2011. dec. 9. 08:21
 3/9 anonim ***** válasza:

Nincs neki. A C++ nyelv és szabvány nem tartalmaz utalást sem grafikára.


Külső könyvtárak közül van kismillió.

Ugye mindig platformfüggő, hogy mit kell bizgerálni, valós módú programnál (pl DOS alatt) közvetlen írhatsz a videó memóriába, amit oda írsz az megjelenik a képernyőn.

Windows alatt végső soron bármit csinálsz, az a Win GDI-on keresztül fog történni. Magasabb szintről nézve használhatsz ezer és egy könytárat, opengl, direct2/3D, Qt, bármit amit találsz. Biztos van TCL/TK wrapper is.

Könyvtárak könyvtárakra építve, ez a modern számítástechnika.


Szóval pontosítsd a kérdésedet, mire szeretnéd használni?

2011. dec. 9. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Olyan kellene amit bármire használhatok 3d és 2d grafikára egyaránt és fontos,hogy gyors legyen a megjelenítés úgy mint a mai modern játékoknál.


C++ prog nyelv megy simán de szeretnék szép grafikus felületű alkalmazások készíteni.

Nem szeretnék több külső könyvtárat használni csak egyet ami mindenre jól és azt profin.

Van ilyen ami jó 2d és 3d re is és gyors lesz a megjelenítés.Fontos,hogy nagy felbontású képek megjelenítésére is alkalmas legyen úgy mint a mai modern játékoknál :)


C++ az megy jól csak a grafikai részhez nem értek.

2011. dec. 9. 11:40
 5/9 A kérdező kommentje:

Akkor ilyen külső könyvtárat használjak?

Azt olvastam,hogy directX az ami nekem kell nemtudom,hogy igaz e?

2011. dec. 9. 11:41
 6/9 A kérdező kommentje:
Fú bocs a helyes írás miatt.
2011. dec. 9. 11:44
 7/9 anonim ***** válasza:
A DirectX is teljesen megfelel a te céljaidra.
2011. dec. 9. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
hosszabb távon az OpenGL-t ajánlanám. Mivel nyílt szabványú többfelé használják (nem csak játékoknál, de pl. ipari területen cad programoknál) és ez minden oprendszerre implementálva van. DirectX csak microsoft platformokon van (bár ha csak játékfejlesztésben gondolkodsz az is elég lehet)
2011. dec. 9. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Azthiszem az allegro nevű könyvtárat sok helyen ajánlják ilyenekre, de nemtudom hány féle verziója van.
2011. dec. 13. 02:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!