Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » OpenGL-el libeit használva,...

OpenGL-el libeit használva, hogyan jeleníthetek meg egy bmp képet, úgy, hogy csak a kép jelenjen meg?

Figyelt kérdés

Úgy mint a photoshopnak a logója amikor elindul.

Csak a kép jelenik meg induláskor.

Ha ezt nem lehet OpenGL ben megoldani akkor c++ os megoldás is jöhet.


További példák.

Például a code blocks indulásakor is megjelenik az a logo.

Például ezt,hogyan jeleníthetem meg:

[link]


................................................

A fehér háttér nélkül és fehér háttér el is.


2012. ápr. 12. 17:15
 1/5 iostream ***** válasza:
Fogod, kicsapsz egy ablakot (windows.h) WS_POPUP dwStyle-al, ami pont akkora, mint a bmp, és rárajzolod a bmp-t.
2012. ápr. 12. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ.

Szeretném ha több megoldást is le írnátok nekem.

Milyen megoldások vannak még erre?

Illetve melyik a leggyorsabb megoldás?

2012. ápr. 12. 17:28
 3/5 A kérdező kommentje:

iostream nem szeretnék ablakot használni.

Nincs valami jobb megoldás?

2012. ápr. 12. 17:36
 4/5 anonim ***** válasza:
Splashscreen-nek hívják, Google-n így találod.
2012. ápr. 12. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 iostream ***** válasza:

Ablak nélkül nem tudsz rajzolni, de tudsz más ablakba rajzolni (pl az "alap" ablakba, ami a desktop).


[link]

2012. ápr. 12. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!