Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Érezhetően lassabb a python...

Érezhetően lassabb a python nyelv a c++ nál ha ebben írták volna az egész battlefield játékot?

Figyelt kérdés

Csak python nyelven meg lehet írni egy UDK méretű game enginét és egy maya modellezőt?

És gyorsan fog futni?

Nem lesz lassú a program?


Rájöttem,hogy könnyebb mint a c++ mert nem kell bajlódnom a memóriafelszabadítással.


3D grafikát fogok tudni pythonban alkalmazni?

OpenGL használható vele vagy a directX vagy egyéb libek?


Lehet vele csini ablakos alkalmazásokat is írni?

Van olyan jó ablakozó hozzá mint a c++ hoz a Qt?


Nem tudom,hogy át e térjek.

Szerintem sokkal hamarább érnék el vele sikereket,de félek,hogy nem annyira hatékony mint a c++.

Félek,hogy jelentősen lassabb és nincsen hozzá annyi függvénykönyvtár mint a c++ hoz.


2012. júl. 24. 18:23
 1/6 A kérdező kommentje:

3D grafika felé szeretnék fejlődni a jövőben.

Olyan szintre akarnám emelni magam,hogy egy kiseeb 3D sakkot malmot vagy mást meg tudjak csinálni.

2012. júl. 24. 18:28
 2/6 iostream ***** válasza:

Akkor haladjunk sorban. Érezhetően lassabb, ha számításigényes az alkalmazásod. Egy battlefield gyakorlatilag élvezhetetlen lenne, bár soha nem láttam még azt a játékot, de gyanítom, hogy csilivili grafikás csúcsszuper lövölde.


Meg lehet írni bármekkora programot, de erőforrásigényesebb lesz, azaz lassabb lesz és több memóriát fog enni.


OpenGL biztos, hogy van Pythonhoz, directX-re guglizz rá, nagyon szexi ablakos alkalmazásokat lehet vele csinálni, ha jól rémlik a Qt-nak is van Pythonos bindja, de lehet rosszul emlékszem, mindenesetre teljesen alkalmas rá.


Hogy áttérj-e? Nézd, KÁROD nem származik abból, ha több nyelvet ismersz, és a Python egy kiváló tanulónyelv, amellett gyakorlati életben is rengeteg sok haszna van neki, komolyabb programoknak is neki lehet állni benne (lásd pl Emesene nevű IM kliens). Ha egyből FPS-t akarsz írni, akkor viszont felesleges, de az amúgy is bukott projekt.

2012. júl. 24. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

A sebességről bővebben:

A c++ programnyelv. Megírod a forrást, lefordítod, és natív gépi kódot kapsz belőle, ami viszonylag gyorsan fut.

A Python scriptnyelv, nem kell fordítani, viszont a futásához kell az értelmező, ami miatt nagy alkalmazások érezhetően lassabban futnának.

2012. júl. 25. 01:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 iostream ***** válasza:
Ehhez mondjuk hozzátenném, hogy igazából minden nyelv lefordul gépi kódra, hiszen az értelmező is csak egy fordító, ami mindig újrafordít. Tehát ha a Python egy fordítható nyelv lenne, akkor azt is simán lefordítaná az elején, és utána natív sebességgel futna. Nem emiatt lassabb. Azért lassabb, mert tele van nagyon magasszintű dolgokkal, amik egész egyszerűen lassabbak, mint egy speciális megoldás (ellenben sokkal olvashatóbb), és mert tele van dinamikusan kötődő dolgokkal, az osztályok igazából csak asszociatív tömbök, és minden futásidőben dől el.
2012. júl. 25. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Ha valóban ezzel akarsz foglalkozni akkor jobb ha maradsz a C++nál. A Python kisebb projektekhez jó, de ha komolyabb programokat akarsz benne összehozni, már pedig ha kitartó vagy egyszer eljutsz arra a szintre, akkor már kevés lesz. Arra jó hogy az alapvető 3D-s dolgokat egy emészthetőbb nyelven tanuld meg, de elengedhetetlen hogy egy időt után C++-ra válts. Ennek fényében fektess energiát a Python tanulásba. Hozzáteszem hátrányod nem fog belőle származni ha ezt is megtanulod, később is találkozhatsz olyan problémával amit érdemesebb Pythonnal megoldani mint C++-ban szutyakolni.
2012. júl. 25. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Én már láttam Python fordítót, ami bájtkódra fordít.
2012. júl. 26. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!