Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogy lehet mozgásra bírni egy...

Sutix12 kérdése:

Hogy lehet mozgásra bírni egy karaktert vagy egy modellt? Pl . : csináltam egy autó modellt és azt hogy lehet megcsinálni hogy menjen?

Figyelt kérdés
2013. márc. 1. 22:29
 1/9 anonim ***** válasza:
Írsz egy programot, ami meghajt egy 3D-s motort (DirectX / OpenGL), megjeleníti az autó modellt, és a környezetét, és a kerekek forgatásával, a környezet változtatásával elhiteti veled, hogy "megy". :)
2013. márc. 1. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Hát a pascalt nemrég sajátítottam el persze kezdő vagyok még az elég lesz hozzá vagy esetleg tudsz valami mást?
2013. márc. 1. 22:55
 3/9 anonim ***** válasza:

Pascal kicsit elavult lesz ahhoz.

Próbáld esetleg C++ -al.

2013. márc. 2. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
És milyen programozó nyelvet tudnál még ajánlani ami biztos jó hozzá?
2013. márc. 2. 12:48
 5/9 A kérdező kommentje:

Amugy tudnál küldeni linket hogy honnan szedjek le egy jó 3-D motort mert kerestem találtam is de valamiért nem jó! :(

Lehet rossz oldalról szedtem vagy nem tudom.

2013. márc. 2. 12:56
 6/9 anonim ***** válasza:
Mit a célod pontosan? Ha pl egy videót szeretnél, akkor abban a programban ahol modellezted, tudod megcsinálni. Ha egy interaktív autós játékot, akkor programozni kell megtanulnod, de ez még el fog pár évet tartani.
2013. márc. 2. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:

Játékra gondoltam, persze nem életcélom játékot készíteni csak kipróbálni mivel nagyon érdekel.

Csak nem tudom melyik programozói nyelvet érdemes megtanulni ehhez.

2013. márc. 2. 22:07
 8/9 anonim ***** válasza: