Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Miért problémázik az utolsó...

Miért problémázik az utolsó két sor?

Figyelt kérdés

UnityScript:


#pragma strict


//The original cube

private var originalCube: GameObject;

//The clones of the original cube

private var cubeCloneArray: Array;


function Start () {

originalCube = GameObject.Find("Cube");

//cubeCloneArray = new Array();

}


function Update () {

if(Input.GetKeyDown(KeyCode.A)) {

var cloneNumbers: int = cubeCloneArray.length;

cubeCloneArray.Add(Instantiate(originalCube, Vector3(cloneNumbers + 1, 0, 8), Quaternion.identity));

cubeCloneArray[cloneNumbers]->Transform.parent = transform;

cubeCloneArray[cloneNumbers]->name = "CubeClone" + cloneNumbers;

}

}


2013. márc. 11. 01:50
 1/6 A kérdező kommentje:

cubeCloneArray[cloneNumbers]->Transform.parent = transform;

cubeCloneArray[cloneNumbers]->name = "CubeClone" + cloneNumbers;


Ezzel a két sorral van problémám a hibaüzenetek amiket meg bedob az teljesen érthetetlen ehhez a kódhoz.Úgy értem hogy nem függ össze a hibaüzenet a látszólagos problémához.


';' expected. Insert a semicolon at the end

Unexpected token: >.


Ez a kettő a hibaüzenet és többször is ki írja őket.

Csak akkor problémázik ha tömmbön kresztül akarom módodsítani az objektumnak az adattagjait.

2013. márc. 11. 01:56
 2/6 anonim ***** válasza:

cubeCloneArray.Add(Instantiate(originalCube, Vector3(cloneNumbers + 1, 0, 8), Quaternion.identity));

A végén sok a (be)zárójel.

2013. márc. 11. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Én ugyanannyi nyitó és záró zárójelet látok, tehát sztem nem sok. Nekem a -> jel a gyanús. Biztos azt kell?

Próbáld ki sima ponttal inkább:

cubeCloneArray[cloneNumbers].Transform.parent = transform;

2013. márc. 11. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Kössz a segítséget de pont operátorral nem jó mert ott -> operátort kell használni ugyanis az az array dinamikus memóriaterületen van.


-> operatort használva lássa az adattagjait és metódusait az objektumnak pont operátorral pedig nem.


Tehát ez a helyes: ->

2013. márc. 11. 21:55
 5/6 anonim ***** válasza:

Amúgy ez milyen nyelv? Nekem ActionStriptnek tűnik. Abban nincs -> operátor, csak azért írtam a fentit.

Valami autocompletition kihozza a -> után, hogy van neki Transform tulajdonsága? Ez viszont elég érdekes, mivel a cubeCloneArray csak egy sima Array, honnan tudja a típusát a cubeCloneArray[x]-nek? Nem kéne átcastolni valamivé a cubeCloneArray[cloneNumbers]-t?

2013. márc. 11. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Áttértem c# re.

Abban jól működik.

:)

2013. márc. 12. 03:45

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!