Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » PHP checkbox értékének összegz...

PHP checkbox értékének összegzését, hogy lehet megoldani?

Figyelt kérdés

Sziasztok.

PHP nyelvet tanulom, persze még elég kezdő vagyok és szükségem lenne egy kis segítségre.

A következő a problémám:

Van egy űrlapom és ezen a űrlapon lennének bizonyos tárgyak, amiket meg lehet rendelni. Ezeket a tárgyakat checkbox-al vannak megjelenítve. Azt szeretném, hogy amikor rámennek a megrendelés gombra, akkor ezek a tárgyak egy táblázatban legyenek az értékeivel felsorolva, majd egy cellában legyen összegezve az értékük.

Lényegében a bajom az, hogy a checkboxnak nem tudok értéket adni és nem tudom, hogy érdemesebb létrehozni őket.


így: <input type="checkbox" name="termek[]" value="Könyv">

esetleg így: <input type="checkbox" name="termek1" value="Könyv"> // 6 db termékem van és 6ig indexelném a nevüket.



2013. júl. 15. 18:26
 1/5 A kérdező kommentje:
Azt tudom, hogy [] esetén az értéke egy tömbben tárolódik.
2013. júl. 15. 18:27
 2/5 anonim ***** válasza:

Legegyszrrubb lenne egy adatbazist tenni moge, ahol tarolod az arakat stb.

Es amikor feldolgozod az adatokat a termekekhez lekered az arakat es beszorzod a mennyiseggel.

2013. júl. 15. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Ugy is megoldhato, hogy adatbazisbol listazod a termekeket es a Kosarba gombon van egy link h kosarba.php?id=5&db=6... ekkor a kosarba.php lekerei adatbazisbol a hatos termek adatait es betudja szorozni egybol. Ezeket tombkent eltudod menteni sessionbe. Ennek a forditottja a torles ^^ es nem kell checkboxozni. Ajaxszal megjobb ha pro vagy.
2013. júl. 15. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm a segítséget, rendesek vagytok. Az a baj, hogy ahhoz még nem értek, amiket leírtatok.

Valahogy órán megoldottuk ezt csak nem emlékszem, hogy hogyan is.

Szerintem egy változónak át kellene adnom az értékét és azt kiíratni valahogy. Tévedek?

2013. júl. 15. 18:40