Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » BlitzBasic3D: Hogyan lehet...

Progizo kérdése:

BlitzBasic3D: Hogyan lehet egy sprite egyedhez az EntityTexture-rel rendelt képből a hátterét eltüntetni?

Figyelt kérdés

Tehát pl. egy fa esetében ne látszódjon, hogy egy fekete háttérszínű téglalapban van. Van itt olyan, hogy háttérszín?

Vagy ha nem lehet, akkor milyen más megoldás van még erre?



2013. nov. 20. 17:06
 1/2 anonim ***** válasza:

[link]

A 4-es flag a masked, de úgy emlékszem a sample-k között is van olyan, aminek fekete a háttere onnan is ki lehet másolni.


Amúgy úgy szokták, hogy nem fekete hátteret csinálnak, hanem átlátszót, azzal még egyszerűbb szerintem

2013. nov. 20. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ; kipróbáltam a 4-es flag-gel, és működik. Amúgy átlátszó hátteret hogyan lehet csinálni, az milyen színt jelent? Csak mert én egyszerűen a Paint-ben szerkesztgetem a képeket...
2013. nov. 21. 13:58

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!