Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unityben különböző buffok,...

Unityben különböző buffok, effektek tárolása?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Megint egy nagy dilemmában vagyok :)

Tegyük fel vannak egységek, és azokon lehetnek különböző féle buffok, mint például az, hogy megnöveli az erejét annyi százalékkal, ahány százalék élete hiányzik, és stb. (szóval a +konstans sebzésnél bonyolultabb)

Tegyük fel, hogy 100 különböző ilyen buff van.


Hogyan tudnám effektíven kezelni ezek működését? Arra is gondoltam, hogy Update-nél végigmegyek az aktív buffokon, és a buff ID-jét if-ekkel kezelve (vagy switchel), végrehajtom a buff teendőjét. Csak ez 100 if esetén elég lassú szerintem.

A másik az lenne, hogy magát a Buff scriptjét attacholom a unitra, és így ha egyszerre max 10 buff van rajta, akkor is csak 10 update fog futni, és azok rövidek lesznek. Ha lejár a buff, akkor meg removeolom.


Jelenleg erre a kettőre gondoltam, és a másodikat vélem a jobbnak. Mi a véleményetek? Ti hogyan csinálnátok meg?


2016. jan. 31. 18:50
 1/1 anonim ***** válasza:
Az egységeknek lenne valamilyen buff property. Ide kell egy eseménykezelés, ha megváltozik a buff property állapota, akkor attól függően történik valami, hogy mire változik. A buffoknak érdemes lenne rendes hierarchiát kialakítani. OOP alapjaival tisztában kell lenni.
2016. jan. 31. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!