Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Autoit-al MsgBox parancsot...

Autoit-al MsgBox parancsot tudom ugy használni, hogy nem OK mégse és nem ikonok jönnek elő, hanem tetszőleges feliratú ikonok amire ha rákattintok az mind kelet valamit? Pl, különböző változó értékekkel tér vissza?

Figyelt kérdés

Valami ilyesmire gondolok:

[link]

vagy ilyesmire:

[link]


[link]


csak ezek nem autoitból vett példák.


Köszi


2016. júl. 2. 00:59
 1/7 A kérdező kommentje:
* kelet=jelent
2016. júl. 2. 01:00
 2/7 anonim ***** válasza:
Akkor talán most autoitből keress példát.
2016. júl. 2. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Ha ott találtam volna akkor nem teszem fel a kérdést...
2016. júl. 2. 13:03
 4/7 anonim ***** válasza:

Valami hasonlóra gondolsz:

[link]

2016. júl. 2. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

köszi


erre gondolsz?


#include <GuiConstants.au3>


$main = GUICreate("MyGUI", 392, 322)


$Button_1 = GUICtrlCreateButton("Input", 140, 190, 70, 30)


GUISetState()

While 1

$msg = GUIGetMsg()

Select

Case $msg = $GUI_EVENT_CLOSE

ExitLoop

Case $msg = $Button_1

GUISetState(@SW_DISABLE, $main)

_Input()

GUISetState(@SW_ENABLE, $main)

GUISetState(@SW_SHOW)

Case Else

;;;

EndSelect

WEnd

Exit


Func _Input()

$popup = GUICreate("PopUP", 191, 85, -1, -1, $WS_DLGFRAME, $WS_EX_TOPMOST)


$Input_1 = GUICtrlCreateInput("Input1", 0, 0, 180, 20)

$Button_2 = GUICtrlCreateButton("OK", 60, 40, 60, 20)


GUISetState()

While 1

$msg2 = GUIGetMsg()

Select

Case $msg2 = $Button_2

ExitLoop

Case Else

;;;

EndSelect

WEnd

GUIDelete($popup)

EndFunc ;==>_Input


ilyesmire gondoltam, de ennél a szöveges input ablak nyilik meg.

Az meg eleve megnyilhat.

De Neked köszönhetően megtaláltam ebben a példaprogramban a "GUIGetMsg()" parancsot.

Arra pedig rákeresve kiadta a google a

"GUIGetMsg()"

parancsot.

2016. júl. 2. 15:07
 6/7 A kérdező kommentje:

A google pedig err emár kiadta ezt:

[link]


benne két bonyolultabb példaprogrammal:


Example

Example 1


#include <GUIConstantsEx.au3>

#include <MsgBoxConstants.au3>


Example()


; -------------------------------------------------------------------------------------

; Example - Press the button to see the value of the radio boxes

; The script also detects state changes (closed/minimized/timeouts, etc).

Func Example()

Opt("GUICoordMode", 1)


GUICreate("Radio Box Demo", 400, 280)


; Create the controls

Local $idButton_1 = GUICtrlCreateButton("B&utton 1", 30, 20, 120, 40)

GUICtrlCreateGroup("Group 1", 30, 90, 165, 160)

GUIStartGroup()

Local $idRadio_1 = GUICtrlCreateRadio("Radio &0", 50, 120, 70, 20)

GUICtrlCreateRadio("Radio &1", 50, 150, 60, 20)

Local $idRadio_3 = GUICtrlCreateRadio("Radio &2", 50, 180, 60, 20)


; Init our vars that we will use to keep track of GUI events

Local $iRadioVal1 = 0 ; We will assume 0 = first radio button selected, 2 = last button


; Show the GUI

GUISetState(@SW_SHOW)


Local $idMsg = 0

; In this message loop we use variables to keep track of changes to the radios, another

; way would be to use GUICtrlRead() at the end to read in the state of each control

While 1

$idMsg = GUIGetMsg()

Select

Case $idMsg = $GUI_EVENT_CLOSE

MsgBox($MB_SYSTEMMODAL, "", "Dialog was closed")

ExitLoop

Case $idMsg = $GUI_EVENT_MINIMIZE

MsgBox($MB_SYSTEMMODAL, "", "Dialog minimized", 2)

Case $idMsg = $GUI_EVENT_MAXIMIZE

MsgBox($MB_SYSTEMMODAL, "", "Dialog restored", 2)


Case $idMsg = $idButton_1

MsgBox($MB_SYSTEMMODAL, "", "Default button clicked:" & @CRLF & "Radio " & $iRadioVal1)


Case $idMsg >= $idRadio_1 And $idMsg <= $idRadio_3

$iRadioVal1 = $idMsg - $idRadio_1


EndSelect

WEnd


GUIDelete()

EndFunc ;==>Example



Example 2


#include <GUIConstantsEx.au3>

#include <MsgBoxConstants.au3>


Example()


Func Example()

; Create a GUI.

Local $hGUI1 = GUICreate("Example GUI1")

; Create a button.

Local $idButton1 = GUICtrlCreateButton("Button1", 10, 10, 80, 22)

; Display the GUI

GUISetState(@SW_SHOW, $hGUI1)


; Create a GUI.

Local $hGUI2 = GUICreate("Example GUI2", 300, 300)

; Create a button.

Local $idButton2 = GUICtrlCreateButton("Button2", 10, 10, 80, 22)

; Display the GUI

GUISetState(@SW_SHOW, $hGUI2)


; Initialize a Local variable.

Local $aMsg = 0


While 1

; Assign to $aMsg the advanced GUI messages.

$aMsg = GUIGetMsg($GUI_EVENT_ARRAY)


; Switch from GUIs

Switch $aMsg[1]

Case $hGUI1

; The event comes from the GUI1


; Switch from event ID

Switch $aMsg[0]

Case $GUI_EVENT_CLOSE

ExitLoop

Case $idButton1

MsgBox($MB_SYSTEMMODAL, "", "Button1 clicked.")

EndSwitch

Case $hGUI2

; The event comes from the GUI2


; Switch from event ID

Switch $aMsg[0]

Case $GUI_EVENT_CLOSE

GUIDelete($hGUI2)

Case $idButton2

MsgBox($MB_SYSTEMMODAL, "", "Button2 clicked.")

EndSwitch

EndSwitch

WEnd


; Delete the previous GUIs and all controls.

GUIDelete($hGUI1)

EndFunc ;==>Example



Ugyhogy köszi e háromból és a számomra uj parancs ismertével már össze tudom rakni azt ami kell.

2016. júl. 2. 15:12
 7/7 A kérdező kommentje:
párdon a 15:07.es válasz végét elszurtam.
2016. júl. 2. 15:14

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!