Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » SEO szempontjából ez működni fog?

SEO szempontjából ez működni fog?

Figyelt kérdés

Ha csinálok egy weboldalt, aminek a domain neve a nevét tükrözi (pl. valami.hu), de ez SEO szempontjából nem az igazi, ezért veszek mégegy domaint (pl. semmi.hu), amiben már benne van a kulcsszó is, akkor ez az első linknek átadja azt, amit a másodikra optimalizáltam, ha át lesz irányítva?


Szóval az a lényeg, hogy az első linken érhető el a weboldal, de a második link a jobb SEO szempontjából, és arra linkelnék meg ilyenek, de az átirányítana egyből a rendes címre, ha azt nyitják meg.


Vagy ez felesleges? Azért akarom ezt, mert a weboldal neve a brandet tükrözné, viszont SEO szempontjából ez nem az igazi, hosszú és semmi sincs benne a kulcsszavakból.



febr. 10. 18:29
 1/6 anonim válasza:
Ma már a domain nem kiemelkedően fontos szempont a SEO-nál, így szerintem nem érdemes az általad leírtakkal foglalkoznod. Ha telezsúfolod a domaint kulcsszavakkal, az még káros is lehet, míg 1-1 kulcsszó praktikus lehet benne, ha az egyébként is passzolna oda. A fontos, hogy a domain emlékezetes, könnyen megjegyezhető és egyedi legyen, illetve a többi SEO-s szempont alkalmazásra kerüljön. Ha szeretnél erről bővebben beszélni, keress privátban.
febr. 10. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a segítséget!


Kicsit írok konkrétabbat, hogy érthetőbb legyen. Nem akarom telezsúfolni kulcsszavakkal a domain nevet, egyszerű lenne. Pl. ha tánccal és ennek oktatásával foglalkozó weboldal lenne, és a csapatnak az lenne a neve, hogy "1 Step", akkor érthető, hogy a weboldal is "1step.hu" lenne, viszont szabad a "tancoktatas.hu" domain név is, ez viszont lehet, hogy SEO szempontjából jobb. Az én esetem is ilyen. Tehát inkább brand, vagy SEO, esetleg mindkettő egy átirányítással?

febr. 10. 20:29
 3/6 anonim válasza:
Ez kicsit választás kérdése is (stratégiáé), de én a brandet csinálnám (ha már van név). Mint említettem, a domain nem mérvadó szempont már, így más optimalizálási lépésekkel lehet elérni ugyanazt a helyezést. Sőt, az átirányításnak is lehetnek buktatói, és a tartalomra még inkább figyelni kell. A két domain előnye annyi lehet, hogy úgy több helyet foglalnak el a SERP-ben.
febr. 10. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
febr. 10. 22:13
 5/6 anonim ***** válasza:
Még annyi lehet, ha megveszed a nem brendes domaint, akkor azt a konkurencia már nem fogja tudni megvenni, neked viszont nem kell feltétlenül építeni valamit arra az oldalra. Igaz, a konkurencia is építhet sikeresen seozott oldalt bármely domainen, szóval kb. mindegy. 😀
febr. 10. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Lehetséges, meggondolom még, mert elég jó kis domain, szinte hihetetlen, hogy nem foglalt...
febr. 11. 01:34

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!