Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Hogyan készítsem el az atw.hu...

Hogyan készítsem el az atw.hu -s weblapomat? Azt tudom hogy FTP-ből kell feltölteni a dolgokat. Részletes leírást!

Figyelt kérdés
Sziasztok. Létszíves írjátok már le nekem hogy hogyan kell designed csinálni az oldalnak illetve milyen mappába mi kell. Részletesen írjátok le pls. Kezdő vagyok az ilyen ftp-s weboldalak szerkesztésében. Előre is köszi! :)

2013. ápr. 20. 10:22
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
szia ez nem így működik... :) ahogyan látom nem sokat konyítasz most még hozzá, szóval azt javaslom, hogy kezdésként a html-el ismerkedj. tessék pl. itt: [link]
2013. ápr. 20. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
Lesz egy újabb internet szemet oldal...
2013. ápr. 20. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:

Az előző linkelt oldal, azért nem mondható valami nagy segítségnek. Sokkol jobb és szakszerűbb anyagokat lehet találni az Interneten néhány perc alatt.

Ez a mondat pl teljesen szemet szúrt nekem:

"Sokan azt mondják a html lapoknak leáldozott, jött a php, majd a css. Szerintem még nem kell lemondani a html oldalakról, nagyon sok komoly weboldal html."

Ezen szerintem sokat lehetne vitatkozni, hogy pontosan mire is gondolt a az anyag szerzője, és hogy ez az állítás hogyan is álljam meg a helyét napjainkban, ráadásul még szakmailag is bele lehetne kötni.


Én inkább ezt ajánlanám, ha webfejlesztést szeretnél tanulni:

[link]

2013. ápr. 20. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:
a html megvan de hogyan tovább?
2013. ápr. 20. 14:31
 5/17 anonim ***** válasza:

Az esélytelen, hogy itt valaki megtanítson téged a webfejlesztésre. Profi szinten elsajátítani évekbe is beletelhet.

tanuld meg az alábbiakat, és gyakorolj sokat:

HTML leíró nyelv

CSS leíró nyelv

Szerver oldali programozás, pl. PHP

Kliens oldali programozás, JavaScript

MySQL lekérdező nyelv (adatbázis kezelés)