Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Csinált már valaki wix.com...

Csinált már valaki wix.com segítségével weboldalt? Segítene pár dologban? Domain név kérdéssel nem boldogulok?

Figyelt kérdés

Elkészítettem az oldalt wix.com-on, de még nincs publikálva.

Most az utolsó lépés az lenne, h aktiválom. Ehhez két lehetőség van ugye, vagy wixes címem lesz vagy veszek saját domain nevet. Utóbbit szeretném, de nem tudom hogyan kell. Wixen is lehet, de nem tudom hogyan lenne egyszerűbb és persze olcsóbb. Úgy tudom, ha magyar címet veszek azt is össze lehet kapcsolni a wixes oldalanmal. Ha magyar címet veszek akkor azért is havi díjat kell fizetni vagy az egyszeri összeg lesz?

Összefoglalva:

Tudok wixen venni domain nevet?

Wixen vegyem egyáltalán vagy magyar oldalon és azzal kapcsoljam össze?

Ennek van havi díja vagy egyszer kell kifizetni?


Bocs ha hülyeséget kérdezek ttotal laikus vagyok!


2017. szept. 27. 22:19
1 2
 1/12 Argloss ***** válasza:

Az ingyenes wix változatban nem lehet saját domained. A legolcsóbb prémium lehetőség havidíja 4,5 euro, ehhez adnak ajándékba domaint, amik ezekre végződhetnek: .com, .net, .gifts, .biz, .info, .org, .co.uk, .tokyo, .co, .com.br, .mx, .me, .guru, .xyz, .email, .expert, .tv, .company, .photography, .club, .tips, .london, .technology, .today, .solutions, .center, .christmas, .holiday, .directory, .ninja, .photos, .land, .agency, .rocks, .pictures, .party, .site, .space, .website, .online, .top, .wiki, .design, .store


Ha .hu domain-t szeretnél, akkor külön regisztrálnod kell valahol. Ebben az esetben a domainnek is van éves díja. (néhány ezer forint)

2017. szept. 28. 00:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje: