Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Szépség és divat » Bőr- és hajápolás » 3 napja szedem a sotret...

3 napja szedem a sotret gyógyszert és az normális hogy az elején kicsit jobban kijöttek a pattanások az arcomon? Mert olvastam h az elején jobban kijöhet és utánna visszaáll. és ez mekkora időtartam amíg jobban kijönnek?

Figyelt kérdés
80 kg vagyok és 20mg-ot szedek naponta. gondolom ezt még emelni fogja a hónap végén az orvos.

2014. szept. 8. 17:25
 1/3 anonim ***** válasza:
Nekem kb 2-3 hónapig volt extra ragyás az arcom tőle... utána jobb lett.
2014. szept. 8. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
és elmúltak a végén? Meddig szedted?
2014. szept. 8. 19:47
 3/3 anonim válasza:
Én szerencsére 2-3 hét alatt letudtam azt az időszakot, amikor egyre több jött ki, és egyre több helyen, mindeddig repedezett/hámlott is az arcom szinte mindenhol. Aztán elkezdett javulni, csak sajnos én a kúra vége előtt abbahagytam, és vissza is jöttek. Most fogamzásgátlót szedek, mivel nem volt túl sok, inkább nem mérgezem vele tovább a szervezetem, ettől is ugyanolyan szép tiszta lett.
2014. nov. 1. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!