Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Szépség és divat » Bőr- és hajápolás

A kérdés

A dm-es Das Gesunde Plustól pattanásaim jöttek ki. Viszont a szedése óta eltelt másfél év, ha most elkezdem megint szedni, akkor megint produkálhatom ugyanezt a mellékhatást, vagy esetleg előfordulhat, hogy már nem?


Keress kérdéseket hasonló témákban: DM, hajvitamin

 01-11 21:09  Privát üzenet  Tetszik 

A válaszok
Sok embernek ez a problémája vele. Próbáld ki, de valószínűleg igen.

A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/3Időpont 01-11 21:58 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Nagy a valószínűsége annak, hogy most is kijönnének.

Tartalmaz kolin-inozitolt az a termék?

A válaszíró 86%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/3Időpont 02-01 10:50 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Most néztem meg az összetevőit:
[link]

Miért épp ezt szeretnéd szedni?

Nagyon sokan írják, hogy pattanásosak lettek a szedése közben.

Figyi, lehet külön biotin kapni, stb, ne add fel, csak ne ezt az összeállítást keresd.

A válaszíró 86%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/3Időpont 02-01 10:53 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Friss heget hogyan lehet kb másfél-két hét alatt eltüntetni?
Lehetséges, hogy pattanás után már másfél hete hegesednek a sebek és nem gyógyulnak?
Pár éve csalán sampont használok, és az utóbbi fél évbne elkezdett a hajam korpásodni. Ezidő alatt volt elég hosszú is, de másfél hónapja levágattam normálra. Hajat - ha tudok -..
Úgy másfél hónapja szúrattam a Helix piercingemet. De azóta nem múlt el a fájdalom és a dagadás míg a két barátnomnek már igen. Octeniseptet használok minden nap legalább 2x...
Körülbelül másfél hónapja használok epilátort, szóval még nagyon kezdő vagyok. Tudnátok segíteni? (többi lent)
Ha másfél hétig nem megyek szolizni, akkor nagyon "kikopik" az eddigi színem?

Kérdések a Szépség és divat rovatbólKérdések a Bőr- és hajápolás rovatból








Minden jog fenntartva © 2017, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Sitemap | Médiaajánlat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelmi szabályok | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu