Kezdőoldal » Szépség és divat » Egyéb kérdések » Office Shoesban vásárolt...

Office Shoesban vásárolt Lacoste csizmára valóban csak fél év a garancia?

Figyelt kérdés
Idén februárban vettem leértékelve!! 60E-ért egy bőr Lacoste csizmát ( [link] csak idén kezdtem el hordani, alig pár hete. Ahogy a képen látszik, hátul cipzáros, és alul szétment a cipzára, szerencsére nem az egész, csak pár centis részen. Ma visszavittem az Office-ba, ahol azt mondták, hogy csak fél évig garanciális a javítás, azon túlmenően 6500-ért bevizsgáltathatom, de nem valószínű, hogy megállapítják a hibát, és valóban megjavítják. Vkinek hasonló tapasztalat? Ez tényleg így van? Nem számít, hogy 5000ért vagy a 60.000ért veszek cipőt, ugyanazt a garanciát kapom érte? Ezt a fogyasztói gondozást Magyarországon oktatják? Éltem külföldön, ott 1,5 évesen vittem vissza márkaboltba egy itthon vásárolt csizmát (próba szerencse alapon), rá sem néztek a csizmára, csak megnézték a vásárlás időpontját és küldték is javításra, és 3 nap múlva vissza is kaptam. És még ők kértek sűrű elnézést a kellemetlenségekért.
2013. nov. 17. 14:18
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!