Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Irodisták, ti egész nap egy...

Irodisták, ti egész nap egy cipőben vagytok?

Figyelt kérdés
Vagy használtok váltócipőt, papucsot

2020. nov. 23. 13:53
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
27%

Ezt az "irodisták" szót ha meghallom, a falra mászok tőle...


Ezt nálunk tudod kik használják? A termelésben dolgozók, de a szó negatív értelmében. Nekik mindenki "irodista" aki nem lennt a soron szerel. És minden bizonnyal rühellik az összes "irodistát", amiért nem olyan monoton szopás a munkájuk, mint az övüké és lenézik őket :D.

Irodista a mérnök, irodista a karbantartó, irodista a minőségügyi vezető, de még a cégvezető is. Irodista egy ügyvéd is akkor. Sőt, a kórházban a fősebész is, mert neki is van irodája.


Én konkrétan mérnök vagyok. Napom mondjuk felét a gyártósoron, felét irodában töltöm, nem csinálom egy nap kétszer ugyan azt, mert változatos az egész. Akkor én irodista vagyok? Mert ha valakinek azt mondod "irodista", garantálom hogy nem egy mérnök fog eszébe jutni, meg nem is egy ügyvéd... Hanem egy könyvelő mondjuk.


Úgyhogy ha egy valamit tanulsz ma, akkor az ez legyen. Töröld ezt a szót a szótáradból. Aki valóban szellemi tevékenységet végez, azt még soha nem hallottam, hogy ezt a szót használja magára. Ez a fizikai munkások által kitalált negatív megkülönböztetés...

2020. nov. 25. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
100%

Nehogymár ne lehessen irodistának hívni valakit, aki egy szájbatekert irodában dolgozik :D

Bírom, mikor valaki így kikéri magának, ő nem irodista, Ő MÉRNÖK! Így már biztos több vagy... Istenem, építs némi önbecsülést, ember.

2020. nov. 25. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:

Akkor valszeg neked fingod nincs arról, hogy kik használják ezt a kifejezést, és mire :D. Leírtam. És 99%-ban negatív jelzőként aggatják a nagyjából bármilyen szellemi munkát végző emberekre. Tökindegy, hogy mérnök, vagy bármi más.