Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » About You -s rendelés esetén...

About You -s rendelés esetén mit tudok csinálni akkor, hogyha kihagytak egy tételt a csomagomból?

Figyelt kérdés

Évente 1-2 alkalommal rendelek összesen innen, de már előfordult olyan is hogy a méret mégsem volt jó, illetve olyan is hogy hibás volt az áru (pl. rossz cipzár)… Semmit nem problémáztak rajta, a melléklet visszaküldő lappal feladtam a postán azt az 1-1 terméket amit vissza akartam küldeni és 1-2 héten belül meg is jött a számlámra a pénz.


Olyan még nem volt, hogy hiányzott volna egy termék… De olyankor mit tudok csinálni, ha rendeltem 3 terméket, a dobozt átvettem, de csak 2db volt benne?


178 ezer forintos rendelésnek a harmada hiányzik.


Ugye ebben a helyzetben nincs mit visszaküldeni.


Akkor az a pénz elúszott és így jártam?



#ruha #divat #cipő #pénz #About You #Áru vissza térítés
nov. 11. 16:41
 1/3 anonim ***** válasza:

Nem részcsomagként küldik? Lehet kettébontották.


Ha nem akkor reklamálj, valahogy nyerd vissza a pénzt, hiszen neked van igazad :)

nov. 11. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Írj nekik üzenetet
nov. 12. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Impresszum

Ügyfélszolgálat

Miben segíthetünk?

Írj nekünk és használd az alábbi kapcsolatfelvételi nyomtatványtkapcsolatfelvételi e-mail.

Vagy hívj bennünket az alábbi számon: 06 80 021-482****

A visszaküldési cím a visszáru matricán, a csomagban található.

nov. 12. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!