Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Humanicban vásárolt cipőmnek...

Humanicban vásárolt cipőmnek 2 hét után lejött a sarka, vissza nem veszik, mit tegyek?

Figyelt kérdés
Nem a sarka tört ki, hanem aza rész, amit "le szoktunk koptatni" de az egy az egyben eltűnt róla, alatta üreg van, és majd egy cm-rel rövidebb az egyik csizmám sarka, mint a másik. Alig hordtam,a másik sarkának semmi baja, még csak nem is kopott. Visszavittem, azt mondták sarokra nincs garancia. S Oliver csizma, 18 ezerért vettem:(
2011. nov. 15. 13:47
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Lengesd meg, hogy ha nem cserélik ki, vagy javítják, a fogyasztóvédelemhez fogsz fordulni. Mi az, hogy a sarokra nincs garancia? Ilyen nincs.
2011. nov. 15. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
igaza van elsőnek, de először inkább mond azt, hogy akkor szeretnél írni a vásárlók könyvébe. oda leírod a panaszodat, névvel címmel, és ki fogják vizsgálni. azt is írd bele, hogy kamuzott az eldó. :D amúgy szerintem, ha csak említed a vásárlók könyvét, már nem fognak semmit sem szólni, megoldják.
2011. nov. 15. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
De, benne van a tájékoztatóban, hogy "ne várja meg, míg cipője sarka elhasználódik..." De ez nem elhasználódott hanem letört 2 hét alatt. A gond az, h pont az a része, amit előbb-utóbb lejár az ember. A fogyasztóvédelem mit tehet? a honlapjukon lehet nekik írni? Tudom, h nem nagy ügy, 2 ezerért megcsinálják, de akkor is, rühellem, h ennyire hülyének lehet nézni az embert meg h minden gagyit el lehet adni Mo.-n :(
2011. nov. 15. 14:06
 4/8 A kérdező kommentje:
Azt mondták, szivesen odaadják a panaszkönyvet. Csakhogy ismertem a csajt, és elhiszem h konkrétan ő nem kamuzik, hanem ezt az utasítást kapták és kész.Szóval akkor fogyasztóvédelem? Nekik akkor is lehet írni, ha az üzletben nem írtam a Vásárlók könyvébe?
2011. nov. 15. 14:08
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

Őőő, és mi lenne ha megsarkaltatnád? ~2 ezer ft, és lesz egy rendes sarkad ami nem kopik le azonnal ha csak csúnyán néznek rá.


Én alapból, első lépésként le szoktam cseréltetni a deichmannban-humanincban vásárolt cipők sarkát, mert rettentő minőségűek vannak még a drága cipőkön is.

2011. nov. 15. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

Első jól mondja, amit még tehetsz, hogy hívsz egy felettest, mert te jegyzőkönyvbe akarod vetetni, hogy nem hajlandóak megcsinálni a nyilvánvalóan selejtes cipőt. Előfordulhat, hogy ettől berezelnek és inkább megcsinálják. Ha ez sem, akkor fogyasztóvédelem.

De ilyen nincs basszus, 18 ezret perkálsz, és 2 hétig sem bírja...

2011. nov. 15. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Tudom, h 2 wzwrért megcsinálják nomrálisan, de attól még felháborítónak tartom, h ilyen drága és viszonylag márkás cipő ennyit bír. A felettes mondta, h sarokra nincs garancia. Szóval akk fogyvédelem? Írjam mailt nekik?
2011. nov. 15. 14:48
 8/8 anonim ***** válasza:

Hát a flekk az már csak ilyen. Garancia valószínűleg azért nincs rá, mert lejönni akkor szokott, ha valaki folyton repedésekbe lép, stb, és azt nem tekintik rendeltetésszerű használatnál max valami túracipőt terveznek ilyesmire.

Veszel egy flekket, felteszed, vagy elviszed cipészhez. A fogyasztóvédelmis macera nem éri meg, a végén azt hozzák ki, hogy a te hibád és akkor még a vizsgálatot is fizetheted, meg a sarkaltatást is. xD

2011. nov. 15. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!