Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Ha rendeltem egy nadrágot a...

Ha rendeltem egy nadrágot a H&M-től, de láthatóan hibás és még foltos is, akkor ha visszaküldöm, azt a 990 forintot nekem kell kifizetnem?

Figyelt kérdés

2017. jún. 20. 13:40
 1/6 Sunshinedoll ***** válasza:
Igen.
2017. jún. 20. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
igyvan
2017. jún. 20. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Nagyon jó..köszi
2017. jún. 20. 22:29
 4/6 anonim ***** válasza:
Ha nem azt a terméket küldik, amit rendeltél vagy hibás, akkor nem. Nekem legalább is nem kellett.
2017. jún. 20. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Utolsó próbáld meg bizonyítani , hogy foltos volt .. Inkább 990et kifizettem minthogy veszekedjek rajt hónapokig.
2017. jún. 22. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Te tudod. Én kereskedelemben dolgoztam, tudom, hogy mennek a dolgok és ismerem a jogaimat. Rengetegszer küldtem/vittem/cseréltem vissza ruhát különböző üzletekbe és semmilyen negatív tapasztalatom nincs ezzel kapcsolatban.

A h&m-nél pedig automatikusan visszautalják a visszaküldés költségét is, ha a visszáru űrlapon a "hibás termék" vagy "nem a megrendelt terméket kaptam" rubrikát ikszeled be. Nyilván eredeti állapotban kell visszaküldeni, nem kell rögtön nekiesni ollóval a címkéknek, még mielőtt megpróbálnád és átnéznéd a rendelt terméket.

Egyébként meg mindig a vásárlónak van igaza...

2017. jún. 24. 00:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!