Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Ismeritek és rendeltetek már...

Ismeritek és rendeltetek már az új www.aboutyou.hu webshopról?

Figyelt kérdés

2019. ápr. 3. 15:44
1 2 3
 11/21 pankuci2001 válasza:
98%

(Csak hogy valami jo is legyen rola)

En most rendeltem egy hollister pulcsit harom nap alatt kihoztak elotte telefonaltak hogy jonne ma. Atvettem meg olcsobb is volt ugye a PROBALDKI kedvezmennyel valami 3000ftal es nekem azt szallitottak ki amit rendeltem jo a méret is felprobaltam a minoseggel sincs bajom jol nez ki. En nem bantam meg.

2019. okt. 2. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim válasza:
94%
Mi 1 hete rendeltünk egy bokacsizmát. Megérkezet, csizma stimmel, "csak" a márka és a méret nem. Most küldjük vissza, remélem legalább azzal nem lesz gond. Akciós ár miatt megérte volna, de így semmi biztositék, hogy újabb rendlésnél nem-e megint mást kapunk.
2019. okt. 30. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim válasza:
82%
A megrendelt termék egy bőrcsizma volt 33ezer ft-ért. Miután kicsomagoltam, tapasztaltam hogy egy igénytelen, majdnem összedőlő dobozban és nem a csizma saját márkájú dobozába küldték el. Így ha vége a szezonnak, el sem tudom szépen csomagolni mint ahogy azt szoktam, a többi márkás cipőmnél. Ez a legkevesebb. A termék nem hogy hibás, hanem használt is volt. A bőr több helyen sérült, lerúgva, a gumi morzsolódott le, a bőrön olyan mély gyűrődések mint amilyenek a 2 éves cipőimen nincsenek. Természetesen egyből jeleztem a problémát, az elnézést kérés mellé kaptam egy 25%-os kuponkódot kárpótlásul. Mivel elfogytak a méretek, nagyon megörültem amikor ismét elérhető lett 1db a megfelelő számban. Azáltal hogy több elektronikai készüléket is használok, több emailfiókot, egy másik fiókkal rendeltem meg az újat. A kuponkódot hiába szerettem volna felhasználni, nem engedte program hiba miatt ( természetesen le is fotóztam hogy bizonyítékként szolgáljon). Azonnal felhívtam a vevőszolgálatot ismét, azt az ígéretet kaptam, hogy semmi baj, majd visszautalják a kupon kód értékét. Miután kifizettem, átvettem a terméket, hozzá tenném ezen is voltak hibák.. A rendelés átvétele után megint csak hívtam az ügyfélszolgálatot, amit ők kértek, hogy jelezzem ha kifizettem, átvettem hogy elindítsák a megígért kárpótlási kedvezmény értékének az utalását . Hosszas emailezgetés, többszöri telefonálgatás után, azzal takaróztak először hogy másik email címmel vásároltam, hiába vagyok ugyan az a személy, nem kaphatom meg, annak ellenére hogy ezt senki nem jelezte, írta hogy ez probléma lehet. Ezt követően elismerték a tévedéseiket de azt mondták mivel cserecipőről van szó, nem lehet. Óriási tévedés! Ez két különböző rendelés és mind a két termék ára egyenlőre a cég zsebébe. Továbbiakban újabb kódot ajánlottak, nyilvánvalóan soha többet nem vásárolok tőlük, nem hagyom magam mégegyszer megvezetni. A felelőséget nem vállalta sem a tévedésekért sem az többszöri ígéretekért. Véleményem szerint ez egy kókler weboldal, csapat. Nem ajánlom. Szerencsére van sok másik megbízható, tisztességes, szavahihető cég, webshop ahol lehet vásárolni.
2019. nov. 20. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza:
94%
Hát komolyan mondom, nem tudom mi ez a sok negatív vélemény...én és a tesóm folyamatosan rendelünk innen, de még soha nem volt semmi gond. 4-5 nap alatt érkeznek meg a termékek, mindig azt küldték még eddig, amit rendeltünk. Lehet csak nekünk van ilyen szerencsénk...
2020. jan. 16. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim válasza:
93%
A sok rossz vélemény ellenére nekem megjött az amit rendeltem, olyan mértben amilyet rendeltem,olyan márka amilyet rendeltem és mindez 4 napon belül. Nekem bevált az oldal. (bár a kérdés már régi azért hátha másoknak segítek ezzel a véleménnyel)
2020. jan. 25. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim válasza:
95%
Nem értem, mi ez a sok rossz vélemény. Én már sokszor rendeltem és mindig azt kaptam, amit szerettem volna. Nekem bevált, imádom.
2020. febr. 7. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 Süti59 válasza:
100%
Én is rendeltem tőlük 1 cipőt ami kb 20x volt használva egy TomTailor bakancs és körbe válik le a talpa mint egy gagyi kínai cipő 4-6 hétet mondtak még válasz jön hogy a termét selejt vagy nekem sikerült kb 18 óra hordással tönkre tenni.
2020. febr. 21. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:
100%

én egy hétvégi akció során rendeltem egy Johnny Urban hátizsákot, egy hét alatt megérkezett, semmi baj nem volt sem a táskával sem a csomagolással.

most egy Fjallraven táskát is rendelnék, de nagyon gondolkodom, hogy innen-e. Kb 10k-val olcsóbb, mint a termék saját oldalán, szóval még akár eredeti is lehetne... de így a kommentek alapján lehet inkább mégsem rizikózok, és megveszem az eredeti oldalról.

2020. febr. 26. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 anonim válasza:
85%
Ha valaki rendelni akarna, van 20%os kupon. CS-AYH4QK
2020. okt. 30. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 Waltergabor válasza:
100%
Kétszer rendeltem és két rossz tapasztalat. Februárban a megküldött kabát zsebén a patent ki volt szakadva az anyagából. Na, ezt túl élem, úgy se látszik, csak nem lehet lepatentolni a zsebet (27 ezerbe került, amúgy jól nézki a kabát, belefér). Márciusban újra próbálkoztam, 3 póló egy csomagban 12 ezerért, jöhet. Jött is megint a meglepetés, az egyik póló kisebb mint a többi, de a cimke szépen átvarva ugyan arra méretre. A kis csalafinták. Harmadszor nem fogok próbálkozni, az tuti.
2021. márc. 25. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!