Kezdőoldal » Szépség és divat » Plasztikai műtétek » Aszimmetrikus arcomat hol...

Aszimmetrikus arcomat hol tudnám megcsináltatni?

Figyelt kérdés

Nagyon aszimmetrikus az arcom. Teljesen más a két felem. Megszeretném csináltatni már nagyon régóta. Még régebben a fem3 cafe műsorában szerepelt egy nő, aki beszélt valamilyen minimálisan invazív kezelésről, ami ebben segít. Pl abban, hogy a "lekonyult" szájat helyreteszi. Ez is problémám, egyik oldalt olyan a szám, meg még az egyik szemöldökön följebb van, és egyik oldalon pufibb az arcom..Szörnyen nézek ki. Takargatom a hajammal az arcomat emiatt. Borzasztóan zavar. Nagyon szeretném megcsináltatni, de nem tudom, hogy ezzel a kezeléssel kell, vagy arcplasztikához kéne mennem. Vas megyében, vagy Győr Moson Sopron ->Sopron megyében vagyok legtöbbet. Erre felé kéne. Még diák vagyok.

Szerintetek részletbe kilehet az ilyet fizetni?

Nem találtam ilyen oldalt.


2017. jan. 31. 01:02
 1/7 A kérdező kommentje:
2017. jan. 31. 01:11
 2/7 A kérdező kommentje:
Igazából állandóan lerondáznak emiatt, főleg a rosszakaróim. Hogy én igénytelen csúnya vagyok meg minden...De hiába mondom el, hogy elmegyek kozmetikushoz (szoktam járni) akkor ő nem fogja helyrehozni a szimmetriát az arcpakolásával.. Úgyhogy meg sem magyarázom nekik.Csak rossz, hogy egyszerűen az emberek is bántanak ezzel..Pedig egyáltalán nem tehetek róla..
2017. jan. 31. 02:10
 3/7 anonim válasza:

1) Amiről Dr. Papp Ildikó beszél a klipben az nem az arcszimmetria javítása minimálisan invazív eljárásokkal, hanem az arc "arányainak" közelítése az aranymetszés arányához.