Kezdőoldal » Szépség és divat » Smink és kiegészítők » Mi kell egy alap sminkhez?

Mi kell egy alap sminkhez?

Figyelt kérdés

Kezdő passzív fiú vagyok, eddig néha itthon beöltöztem női ruciba, de most megismerkedtem egy normális sráccal, akivel elveszteném a szüzességem is végre.

Jövő hét hétvégén lesz a randi, megbeszéltük, hogy sminkelek is, de azt még sosem csináltam.

Nem szeretnék túl k*rvás sminket, de azért legyek szexi.

Mi kell hozzá? Hol érdemes beszerezni? Rossmann, dm vagy egyéb? Milyen márkát érdemes? bocsi teljesen kezdő vagyok a dologban.

Valami tartósabb kellene, ami bírja az együttlétet, csók orális szex... és mivel lehet másnap lemosni? Nem akarok sminkelve hazautazni :D

Szőke hosszú parókát rendeltem, ruha meg vagy egy rózsaszín babydoll vagy egy fekete miniruha + harisnya magassarkú lesz. Ehhez mi passzolna?

Köszönöm mindenkinek a válaszát aki segít!

29/F



2019. aug. 25. 13:33
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Sminkelés előtt mindig hidratáld a bőröd, ez egy szép alapot is ad majd a sminknek. Nagyon sok jó tutorial-t találsz, amikben feltüntetik a használt márkákat is. Ajánlom, olyan videóst keress akinek hasonló az arcszerkezete a tiédhez. 🙂

A vízálló sminkek között érdemes válogatnod, ezekhez van külön lemosó is. Rossmann-ban és dm-ben eléggé korlátozott számú márkát találsz és a minőség se a legjobb, de persze ezekben az üzletekben is megtalálsz mindent amire szülséged lesz. (Javaslom, hogy a polc hátuljáról vedd el a kiválasztott darabokat, azokat kisebb eséllyel bontották fel előtted.)

2019. aug. 25. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ!

Várok még tippeket :)

2019. aug. 25. 16:39
 3/6 anonim ***** válasza:

Mindenképp vízálló sminkeket nézz, azok elég tartósak, és vegyél hozzájuk olajos sminklemosót, mert azok kifejezetten a vízálló sminkek leszedésére lettek kitalálva.