Kezdőoldal » Szerelem, szex » Ismerkedés » Társkereső oldal? Első levélbe...

Társkereső oldal? Első levélben mi legyen?

Figyelt kérdés

Az a helyzet, hogy ritkán járok bulizni. Ezért gondoltam, hogy kipróbálom a társkeresőt, hátha bejön. Tegnap felfigyeltem egy szimpatikus lányra, kb. egy korúak vagyunk.

Küldtem neki egy levelet, csak hát ez sajna ilyen 2 soros, rövidkére sikeredett:) A léényeg benne volt, udvariasan, de ugyanakkor mégis "lazán" próbáltam a tudtára adni, hogy szimpatizálok vele és ha érdeklem, akkor írjon. Meg igazából nem is akartam ilyen ömlengős levelet, h húúúú de szép vagy, de jó vagy... meg ehhez hasonlók.

De nem írt, csak meglátogatta a profilomat. Ennyi:P

Szóval vagy a levél volt rossz, vagy nem tetszem neki.

Az első ilyen próbálkozásom volt. Mit kell írni? Olyan kezdő vagyok még ebben. Itt nem lehet úgy szóba elegyedni, mint élőben.

Vagy ha ő nem írt vissza hagyjam az egészet? Jó... nem vagyok egy Adonisz, kigyúrt, izmos, nem is vagyok csont vékony.


Mi legyen szerintetek?


2013. dec. 28. 14:58
 1/2 anonim válasza:
Igazából kb tökmind1 mit írsz bele...:D Megnézi a képed, ha nem tetszik neki, ez van. Ha sikerül összedobni valami nagyon eredeti szöveget, ami nem erőltetett, annak még esetleg lehet jelentősége. Sok sikert:)
2013. dec. 28. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Szípd ki a likamot te féreg, hozzám jössz feleségül?


Szerintem nem fogja szó nélkül hagyni. :D és nem is unalmas végig olvasni a szöveget.

2013. dec. 28. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.