Kezdőoldal » Szórakozás » Egyéb kérdések » Rendszer hiba, vagy nálam van...

Rendszer hiba, vagy nálam van a gond, hogy nem tudok iCloud tárhelyet bővíteni?

Figyelt kérdés
Hívtam már az Apple ügyfélszolgálatot, de 20 perc telefon után sem tudtunk megoldást találni. Legfrissebb szoftver, applepay működik, és (szerintem) minden adott h tudjak tárhelyet venni, de mégis azt írja ki, h jelenleg nem tudok tárhelyet bővíteni. Van esetleg valakinek ötlete? Köszönöm!

2022. jan. 14. 09:10
 1/1 anonim ***** válasza:

Tipikus Apple történet sajnos. Általában minden tökéletesen működik, de ha valami nem megy akkor azt még az Apple sem tudja megcsinálni. Több ilyen cikket lehet olvasni, hogy még a supportnak sem sikerült egy fiókkal kapcsolatos problémát éveken keresztül megoldani.


- Próbáld másik eszközröl - ugyanazzal a fiókkal.

- Próbáld ki úgy, hogy a jelenlegi fizetési módot kitörlöd és újra hozzáadod.

- Próbáltad meg úgy, hogy feltöltesz a fiókra összeget és abból vásárolsz, vagy másik fizetési módot választas.

- Próbáld másik hálózatról, másik wifi, mobilnet

- Töröld a safari előzményeket és sütiket így: [link]

- Illetve ha semmi nem működik, én létrehoznék egy másik AppleID-t tesztjelleggel és előfizetni az 50G-s csomagra próbából, 300 forintot megér a teszt. Ha működik akkor az AppleID-vel volt a gond. Ha nem túl régi és nincs sok vásárlás rajta akkor megéri az új AppleID-re váltani. Esetleg megkérdezni a supportot, hogy át tudnák-e tenni a vásárlásokaz az új ID-re. Elvileg megoldható: [link]

2022. jan. 14. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!